White Penis

PWNED.

SÅ KOLLAR JAG PÅ MIN ÄRKEFIENDE OCH MÅR GENAST BÄTTRE HAHAHA.
Fy satan vad ful hon är. Har så sjut jävla mycket emot henne att det inte finns. Om du känner mig väl kan du påminna mig om att berätta om henne när vi ses så ska du få höra något som du inte komemr tro på ;)
Nej det ska fan inte vara fysiskt möjligt att vara så snuskigt misslyckad som hon är. Hon är det roligaste jag vet. Fast inte när hon försöker sno det enda som stoppar mig från att sluta existera. Om vi ses tänker jag skära ut hennes ögon med skalpell.


Flooooooatin' upstream!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0