White Penis

Bunny Rabbit.

Hej på er. Idag hade jag täbkt blogga och redigera lite bilder, kanske måla en tavla eller fortsätta på en teckning som nästan är klar. Men så flippade mina ögon ur totalt och vägrar fokusera sig! Det ser ungefär ut så som det gör för någon som är jättejättejätte-närsynt. En som är så närsynt att den måste ha 2cm tjocka glas i gasögonen. Ja, ni fattar. Fast det hälper inte att sätta sig närmare det jag vill se för då tycker ögonen att de ska vara extremt jävla översynta istället! Vet som tur är vad det beror på. Det beror på att jag sovit max 1 timme inatt haha. Och att jag käkat lite väl mycket medicin. Dessa saker i kombination resulterar i SÄMST SYN EVVAH </3 Så jävla irriterande. Det enda sättet att få bort det är att sova men det har jag inte lust med. För jag vill rita och göra .gif-filer som föreställer färgskiftande katter.
Men då detta är fysiskt omöjligt idag så får jag blogga och lyssna på Johnny Horton. Jag misstänke att ni reagerar negativt om ni känner igen namnet, men det är bara en låt som dum och rasistisk. Resten är elt normala, i alla fall de jag hört. Jag älskar county, otippat va?
Vet ni vad jag hittade för musik nurå?!? Knesisk marschmusik haha. Om du har spotify så sök bara på "red east choir". Lyssna och njut.... Först nu när jag tänkte på det så känns 90-techno, countrynderlig blanding

Var hos sjuksköterskan för vägning och blodtryckning( Hade jetebra blåådtryck) idag och jag hade gått upp tre kilo sen oktober buhu. Fast då vet jag ju varför jag känner mig fet i alla fall. Bara att gå ner dem så blir jag o-fet igen, EH? Passade på att be henne titta lite på blodprovet jag lämnade sist jag var där och allt var perfekt. Jävligt konstigt med tanke på hur jag behandlar mina stackars organ haha. Fattar inte hur jag kan ha fungerande lever och njurar när jag käkar så mycket pillz.

Imorgon blir det nog fest btw! Hos Madde. Har två olika outfits jag måste välja mellan. Svårt problem detta!!!!!!1

Nu ska jag googla upp lite fula bilder och skratta åt, sen blir det tvspel. Hejdå.



Och Sofie, förlåt att jag inte svarar när du ringer! Jag har fått en släng av extrem telefonfobi nu när jag såhär konstigt och jag skäms jättemycket för att jag inte svara dig :( Men jag svarar inte ens min mamma så det är inte bara dig jag dissar. LOVAR dock att svara på sms :* PUSS på dig!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0