White Penis

It's called bad luck.

Tre dagar. Ungefär så lång tid tar det om du är försiktig med hur stort vätskeintag du har. Igår käkade jag pizza, tänkte att jag ändå inte kommer äta på ett tag sen, då kan man fan unna sig lite. Mycket riktigt, idag kändes allt som ett halvt helvete. LOOOOOOOOOOOOL. Sen råkade jag se en annons för en låt med Blur på xböxxen och då började jag tänka på hur de såg ut (typ, sångaren är fortfarande rätt het men inte de andra) och vad de såg ut som (att komma från England haha) och vad jag såg ut som (ett jävla spöke.) och sen kom jag på ransoneringen och kom på att jo, men jag kan ju inte se ut som ett spöke om jag ska öla på torsdag. Skulle inte ens känna för öl på torsdag kanske. Och detta måste ju fixas. Nu kan jag nog våga ställa mig upp igen. Hur fan hände detta, fattarente, förut blev det aldrig riktigt krisartat som nu. Kan ju fan inte ens våga åka bort nästan. Tänk om allt skulle fucka upp och jag skulle ligga i en liten pöl på golvet i mina egna kroppsvätskor, ungefär. Haha inte så illa kanske, man kan bota allt med alkohol så jag skulle må bra om jag fick lite sprit. Alkohol är ett bra substitut för allt. Mat också. Kan man inte äta kan man dricka. Kan man inte ens dricka får man fixa det. Hade lite pengar på kontot. Lite vodka hemma. Bra substitut det, pengar. Måste hitta någon som inte är typ 1000 grader varm. Tar det som en boss, käften, min hud är helt torr. Vad hände. Fixade det. Nu vill min hjärna hoppa ur skallen och göra en liten glädjedans. Tror det är så ögonen kukar ur. Tänkte köpa nya böcker snart med, mitt förråd börjar sina lite. Tänkte köpa en specifik bok, med han den där snygga killen vad han nu heter på frmasidan. Har har fått massa vatten på sig på bilden, skitsäxxi. Fan måste googla honom innan jag böjar spela skyrim. Så ögonen inte kukar ur ;) När jag köper ny dator ska han vara min bakgrundsbild! Den bilden när han har fått vatten på sig. Min brorsa hade boken en gång, lånad från biblötököt. Kollade mest på framsidan och lite på baksidan för..... asså jag hade ett ex som såg lite ut som honom en gång, fy fan vad fapfapfap det var alltså. Mest när han inte mådde så bra. Fick alltid rusa runt och leta sprit åt honom. Man får tacka och bocka lite va, utan honom hade jag inte lärt mig att sprit botar allt. Haha, psyko. På tal om psyko, jag älskar den här lilla anekdoten, rys av obehag!
 
Hade en fritidslärare en gång, hon jobbade på mitt fritids dårå (captn obvious) och hon DOG. Hon var rätt tjock. Efter sommarlvet fick vi reda på att hon hade dött när hon åkte på vad jag antar var en innerslang till ett traktordäck efter en motorbåt. Hon kraschade rätt in i en klippvägg, samma klippa där hela hennes familj satt och tittade på. Barn och man och hela skiten. Det måste ha sett hemskt ut. Typ 150kg kvinna krossad mot en klippvägg precis som en fluga krossas mot vindrutan på en bil som går i 120 på en motorväg. Jag undrar hur de gjorde för att skrapa upp henne och lägga henne i kistan. Jag skrattade redan första gången jag hörde det. Det är fel på mig. I Italien skrattade jag åt det tills jag inte fick luft, min bror tyckte jag var osmaklig och det fick mig att skratta ännu mer. Jag ser det framför mig, blod, ben och fett som krossas mot en 15 meter hög klippvägg med familjen och motorbåtens förare som enda publik. Och jag skrattar som en jävla galning. HAAAAAHAHA <3 Jag är inte frisk någonstans. Stackars mig. Hahahahaha :DDD Kul anekdot va, önskar jag hade varit med, hade skrattat ännu mer åt det då. Mest skrattar jag åt hur det måste ha sett ut, men lite åt hur kul det var för att de egentligen var snälla och kanske inte förtjänade det, men å andra sidan tycker jag det där med människor i boskapsvagnar som dör som.... boskap i boskapsvagnar är himla festligt det med. Om någon vill skriva en hatisk kommentar nu så gör det gärna nu, då kan jag fnissa åt den också.
 
Haha hejdå!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0