White Penis

Let's misbehave

Idag har jag en liten lägereldshistora som jag tänkte ta med på ett eller annt sätt i min bok jag ska skriva om 20 år när folk dött av lite, lulz.
 
Istället för att sova igår tänkte jag på detta. Vaknade ändå vid 6 men lyckades somna om. När jag vaknade hade jag ont i magen. Time for tea eller något. Detta är menat att verka fragmentarisk så gör det det är det bara bra!
 
Nobody's sweetheart. Minns att det var så varmt så varmt i december att man kunde ha t-shirt och kjol. Om jag la mig i en snödriva skulle den smälta och jag skulle ligga på den smutsiga asfalten. Jag minns inte om jag sprang, hoppade eller flög en halvmil men till sist var vi framme. Jag hade gjort bort mig genom att flyga genom snöstormen i t-shirt tyckte han, folk kan ju se dig för helvete, och jag blev upplyft och buren resten av vägen. Reagerade som den bortskämda femåring jag önskade att jag fick vara igen. MEH SLUTTA JA KAN GÅ SJELLLLLLV. Fast jag lät honom hållas, det blir bäst så. Egentligen är det konstigt att han reagerade så, för det är inte mycket folk ute klockan 3 på natten i ett snöigt december. Kanske gick för långsamt efetrsom jag bara ville smälta snö hela tiden. Den smälte inte. Nästa dag var jag lite förkyld. Min kassa kroppjävel kunde inte klara av lite snö.
Broken glass is luxury. Mycket senare, fyra år kanske, hörde jag berättelsen om Mannen och Bilen.
Bilen kom åkandes mitt på ljusa dagen, mit i ett bostadsområde för de lite mindre lyckligt lottade. Mannen är en av en lyckliga få som aldrig behöver vara smotsi hest. Well duuuuh han är ju sig själv, mannen! I alla fall vaf en vän till mig där, och mötte en vän till sig. Mannen är därför min väns väns vän, Bilen också. Bilen var svart med tonade rutor så man kunde inte se Mannen inuti Bilens omfångsrika kroppshydda!!1 Lite av det som syntes var svarta glasögon och svart kostym på en man i övre medelåldern. Som män i allmänhet antar jag. Han stärckte u en hand och vännens vän sa att det inte tar så lång tid. Manobil åkte iväg. Önskar att jag fått se detta mystiska möte med egna ögon, det enda som slår det måste ju vara en enhörning som kör ett UFO. Alla vet inte att Man och Bil bor på den mordiska landsbygden. Moridsk för att det var ett mord där i början av året. TRVE STORY, var inte där själv men mamma kände till de som dog haha. Smacks Taurin (katter blir blinda.) var inte den som dog. Tur det för han är så rolig. Skriker HANOI ROCKS jättehögt efter han sjungit en låt av Black Sabbath. Bor i en stuga i skogen utan lås, bara kedja. Och ä'r rätt snygg för att vara typ 50 och cp överallt. Blev alltid glad när det var han som kom för då fick jag något lite trevligare att titta på än lönnfeta män med begynnande tandlossning eller efterblivna kärringar. Märk väl, bara RÄTT ok, rätt som i att "jaja, jag gör väl det då.... but it's better be worth it!" och inte "fan du betalar mig med allt stöldgods jag kan bära med mig hem. Nu tack."
HAHA stöldgods <3 Tänker mig guld och diamanter och gamla brev så man kan känna sig elak som läser någons gamla brev <3<3<3<3333<33
Snabbspola fram lite mer då. Till kristallerna. Kristallkrona på huvudet och inte i taket! Nya tiden är kommen och snart får jag äntligen göra allt jag bara drömmer om. Typ bli en enhörning som flyger ett UFO. Lyssna på 60-talsmusiken utan att någon blir sur. Laga mindfucks över öppen låga. Träffa Sofie med man och hundz. Nej, träffa ALLA, vem jag vill! <3 Träffa döden och atmosfären som är den bästa sfären för utan den hade vi dött. Om bara döden fanns och inte atmosfären alltså. Snart, när jag känner mig redo för att döda mitt förhållande. Fnissfniss. Tänkte nog göra det rätt dramatiskt, typ bjuda hem alla sunkfanar jag känner och ha fest <3
 
Apråpååå fest, var ju på bröllop. Det gick inte bra för det fanns en öppen bar och snygga tjejer där. HAHA. Jag gjorde bort mig rätt fett på vägen hem sen. Men det är så det går när allt är tråkigt och spriten gratis :3
 
Ska försöka leta ny dator snart, den här har ju som sagt massa virus. Ny dator och biljetter till olika resor till olika människor. BAI.
 
Ps: PUSS till alla mina vänner och fans ;) <3

Kömmentarer
Postat av: SofiecomS

I love you! <3

2012-07-31 @ 11:27:48
Postat av: Sofie

I love you! <33

2012-07-31 @ 11:28:38

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0