White Penis

DÖDSMASKINENS ÅTERKOMST.

HAHAHAHA MY GOOOOOD jag ska på black metal-fest i augusti <3<3 Detta kommer bli bäst! Jag ska vara TRVECVLTCHA0S och jag måste införskaffa minst 1000 spikar och fem meter kätting och det ska bli så fiiiiiint så ni inte kan föreställa er hur fint det ska bli! Haha blir hyper bara jag tänker på det <3 Har massa billig svart och vit ansiktsgegga kvar sedan halloween 2010 och det är bra, för det ska vara gammalt och äckligt om det är true. Tur att man tne får ha saker som fläckar ner möbler, då slipper jag skämmas för att vara ickeckaos och vägra jäst grisblod. Eller låtsasblod. Det är nasty. Nasty är nog bra när man är kaosig och äcklig. TUR att jag ska till italien innan för då har jag ytterligare en användning för alla prylar jag tänkte köpa där. Asså ni skulle bara veta, har så sjukt fina planer. Ledtråd : KATOLSKT LAND.
Tyvärr gillar de inte att man köper påvehattar om man inte är präst, too bad för jag hade en liten idé om att modda en till max. Dvs vanhelga den. HÄDELSE. Det är trve! Fan vad jag skulle vilja ha en. Får nöja mig med lite andra prylar. Har fått värsta idéerna av den senaste boken jag läste ut, om en satanistisk pedofil som även var massmördare. Han hade inte en påvemössa men han var besatt. Nästan bättre. Frågade pappa om han gillade boken (lånade den av honom, han fick den av mig i julklapp förra året, dvs innan jag fattade att han läste totalt jävla sjuka böcker HAHAHAHA) och han tyckte också den var bra. Vet inte om han är lika cp som mig. Antagligen inte.

Nu ska jag försöka planera midsommar HEJDÅ.

Dödsmaskinen är skapt av hat och mycket mycket kvlttrvecha0s.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0