White Penis

FULE.

OHMYGOD JAG FÅR DAMP PÅ HUR FULT ALLT BLIVIT!!!1 :((
 
Loggade mest in för att skriva att jag lever. Mamma är här och städar garderoben haha. Hon har gjort det i nästan 2 timmar nu <3 Jag sitter mest och googlar var man kan köpa saker i rom och venedig. Har hittat lite saker men inte mycket. Lika bra kanske.
 
Fick extrem cpångest när mamma ringde i förrgår och sa att vi åker på torsdag. Lipade massor. Ville inte med. Så de fick övertala mig. Eller rättare sagt bli arga heh. Är fortfarande dödssjuk, sitter och snorar och slemmar och känner mig ofräsch. Tänkte åka ut i mammas bil och smitta folk på olika ställen idag, vi ska ändå ut till apoteket och sen handla och kanske äta ute. Hehehe. Har mest sovit hela veckan men det börjar bli bättre nu!
 
Skrifver mer i mårgon. PUSSHZZZZJ.
 
PS: Frida, jag fikar gärna med dig någpn dag :*** <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0