White Penis

Kunde ha haft ett hjärta.

ZUP BIATCHES?!? Jag har glömt av att blogga helt. Inte död, bara vandöd. Haha. Har rest så mycket på en jävla vecka att jag är helt slut nu. Mås å dåligt för att jag inte ens hörde av mig till alla jag skulle ha träffat i veckan och nu är mina pengar helt slut pga taxiresa till alingsås för 800:- TACK FÖR DEN PISSTAXI. Jag kan inte göra något alls nu på två månader egentligen. FU american apparel som har neontights kag bara behöbvde köpa, FU C.U.M som hade linser och en kjol som inte ens passade haha och speciellt FU till mina pengar som inte fanns där för mig när jag behövde 4 par buffaloskor </3

Min nya bok-kärlek bidrog till att jag dissat datorn också. Den var SÅ bra. Metro 2033 heter den. Läste ut den på c.a 4 dagar och nu sitter jag och groter bloood över slutet. Mentalt blooood. Jag ba "NEJ SLUTTA KRIGA SLUTTA SLUTTA ALLA ÄR VENNER JA HATTAR ER NI SKA DÖÖÖÖÖ" och så kände jag för att riva ut slutet och skriva ett nytt. Som vanligt när jag läst ut en bok. Tycker att alla onda alltid ska vinna eller människor ska dö. Jag äger ett inbundet exemplar av en xmen-berättelse och där gillar jag det alternativa slutet bäst. Det när alla dör, wolverine sitter i rullstol och han den blåe är dement. Haha den blåe <3

Läste nyss att metro 2034 ska suga rätt hårt. Tråkigt. Får läsa den ändå.

Måste gå ut sen lite kort till apoteket. Jävla skit. Jag vill inte, jag vill anpassa mina ögon till bokläsning i totalt mörker. Fick idén när vi bodde i bunkern i stockholm. Bunkern var ett hotellrum som låg under tunnelbanan, FATTAR NI HUR JÄVLA AWESOME DET VAR? Man vaknade inte för det fanns inga fönster och dygnet fakkade upp sig totalt utan dagsljus. När vi varit i den i ett dygn så fick vi jätteont i ögonen när vi gick upp ur den. Så vi bodde i bunkern utan internet. Sen trashade jag mina öron på Nicki Minaj. Det var lite som apokalypsen. Nicki och jag kollade på varandra :DDDDD Hon kollade massor på mig och så vinkade vi till varandra och jag ville att hon skulle komma med till bunkern och öva inför apokalypsen. Tror inte hon hörde att jag frågade henne för annars hade hon gjort det såklart. Jag dödade nästan tre barn för hennes skull ju ;________________________; Hahahahahah <3 Sen gick vi och kände oss malplacerade på fryshuset. Såg att det var rave night kvällen efter </3 Nu nöjde jag mig med att lyssna på P.I.M.P och Rum n Redbull och massa annan hiphop/dancehall som inte var sådär jättebra. Roade mig med att vi var ANGRY LYNX-AH! Den säger ju RAAAAAAH <3 Om jag hade haft en megafon hade jag frågat Nicki om hon gillade angry lynx. Sen hade jag frågat om det var hon som köpte upp alla cyberdogkläder. Det var det nog. Jag vill inte gå ut. Ute är det farligt. Jag vill bo själv. Läsa mina ämnen och sen bara flyga iväg på semester till. You let me know when your life getz too real. Fanfanfan måste klä på mig kläderna och gå ut. Jag känner mig fet så jag får iten gå ut. Går ut nu. Bloggar mer sen. Hejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0