White Penis

Melt!

Jag har märkt att mina läsare gillar när de får gotta sig i mitt dåliga mående. Speciellt när det gäller min relation till pojkovännen. När jag skrivit om sådant i ett par dagar i rad blir folk galna av lycka, hämtar kniven och lustmördar folk. Kanske. Så nu ska ni allt få gotta skiten ur mig! Varsegod, ta för er.

En sak jag hatar hos mig själv är när jag gråter. Jag hatar att gråta, det finns inget löjligare och mer onödigt än gråt. Ändå grät jag igår när jag fick höra att jag egentligen inte alls fick gå på Emmabodafestivalen. För jag ville så gärna. Hade verkligen försökt planera och allt sånt där. Igår var jag nästan tvungen att berätta för fanskapet hur glad jag var över att massa band jag velat se i flera år skulle komma, band jag älskar. Antagligen gör han såhär bara för att försöka krossa mig, för när jag berättade om att jag var glad sa han något i stil med "HAHA trodde du verkligen att du skulle få åka dit?? Är du så jävla dum att du tror det?? Du måste vara dummare än vad jag trodde som gck på det där, haha du är så efterbliven." Då sa jag "men.....men.......men.... jag ville ju se banden" och fick då svaret att "dem kan du se någon annan gång, har du inte gjort det än kan det vänta i några år. Du kommer säkert ha glömt av vilka de är redan näsat vecka din dumma jävla idiot" (ojjoj felcitera är ju en dödssynd enligt honom. Jävla skitskalle som tror på gud. Haha hatar gud. Hatar allt han gillar, älskar allt han hatar. Älskar cancer, hoppas han får det.) Det fick mig att gråta, men inte av sorg. Jag kände mig lurad, arg och förnedrad. Jag kände att han borde dö. Helst på ett av sätten han är mest rädd för, t.ex cancer. Eller något annat som är obotligt och orsakar den drabbade mycket lidande. Vet att jag själv inte kommer dö för "my father said that only the good die young, if that's true I'll live forever" som en man så fint sa när han blev intervjuad om han var rädd för att dö i ett tv-program om desperation och folk som är horor. Ungefär. Jag tyckte det lät vettigt och slutade oroa mig för min hälsa. Vilket jag inte direkt gjorde innan heller. Finns bättre saker än hälsa. Något måste du ju offra.
Tillbaka till ämnet nu. Jag grät så att jag inte kunde sova för jag ände mig som ett misshandlat djur haha. Sen tänkte jag på misshandlade djur och grät ännu mer (väldg tyst så han inte skulle höra ofc), kom då in på att börja tänka på ledsna kor i slakthus och grät ännu mer för jag blev så arg på de som tvingar kossorna att leva och dö på det sättet. Känner igen mig i situationen LOLOLOL. Nejmen, det var jobbig, k? Jag grät i minst en timme över djuren och kunde inte sluta. Kom då på att jag bara behövde tänka på massgravar och andra nyttigheter som döda barn och stympade kroppar och jag blev glad igen :D TJA FRISKHETSTECKEN. Jag tror jag borde försöka sluta bli glad av mord. Det är inte hälsosamt för en flicka i min ålder. Fina flickor tycker inte att alla barn ska dö. De tycker om kakor istället. Fina flickor gillar verkligen inte massgravar, de tycker inte att det är kul att förneka förintelsen bara på rent jävleskap. Nej, de gillar blommor och att sola på sommaren. Jag är en mycket ful flicka. Jag gillar att vara en ful flicka som gillar fel saker. Som gillar att sitta i en mörk liten grotta och vara arg för att ogrish inte finns längre. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. Hela dagen igår var han elak, även fast jag köpte kött till honom och han fick steka fiskpinnar fast det stinker så att jag nästan inte kan andas. Jag tror att jag blir elakare när folk är elaka mot mig. Om folk inte slutar kommer jag kanske döda dem och lägga dem i en massgrav. Kan inte lova att det inte blir så. KOM IHÅG, DET VAR HÄR DU LÄSTE DET FÖRST OMGOMG. Mest av allt vill jag, hemska tanke, döda alla barn. Nej de har inte gjort något än, men när de blir stora kommer de döda och plåga djur eller kvinnor som mig och därför måste de dö. DÖDÖDÖ, allt måste dö. Det är jobbigt att jämt känna att saker ska dö. Eller försöka vara snäll mot barn. Barn är så äckliga. De kräks och skriker. Får ångest när folk i min närhet säger att de ska få barn. Jag blir rädd för att jag kanske ska skada det. Det är som om ni skulle tvingas vara nära något ni tycker är jätteäckligt och läskigt, någon kanske känner så om spindlar, den någon kan tänka sig att din vän då ska gå runt med en gigantisk spindel i famnen eller köra runt den i en vagn i din närhet varje gång ni ses. Och du vill bara få bort den, du vill ha allt som det var innan.
Finns väl något barn jag gillar, ett elelr två kanske. Äldre barn är ok, såna som är 10 går an, vissa som är yngre gillar jag om föräldrarna lärt dem att vara snälla, men bebisar är läskiga. Senaste året har jag träffat en bebis som jag hälsade på, han var trevlig och tyst. Mamman är väldigt trevlig med så det får mig att gilla hennes barn mer. Framförallt så kommer det där barnet nog att lära sig hyfs och att vara snäll mot djur <3 Så egentligen hatar jag kanske inte barn, men jag tycker de är äckliga och störiga och irrationella. SOM MIG DÅ. Haha nej skoja ba. Förlåt alla jag känner som har barn ;)


Alltså äre ok att ni måste läsa wall of texts varje dag? Som är lite felstavade? Ni blir inte sura då?
Idag får ni hålla er i skinnet för jag är arg över att inte få se Crystal Castles, Shpongle, Angerfist och Hocico. Men jag är JÄVLIGT glad att jag slipper se lilla lovis (tänker bara skriva det i gemener för jag gillar inte henne!!!!!!!!!!!!11 Hämnden <3) för alla säger att det är könsrock men det är det ICKE för det är för snällt och så är det rätt kassa texter men det är det ju i könsrock också. Alltså hjälp men jag har blivit så retard att jag tycker det är SKETAKUL med könsrock. Förutom lilla lovis.

Nu blev det för glatt i slutet, då vill ingen läsa. Här komemr det alternativa slutet för er som vill se bloooood och dööööööd:

Idag får ni hålla er i skinnet för jag är arg över att inte få se Crystal Castles, Shpongle, Angerfist och Hocico. Mela mitt liv är en dubbelbestraffning dubbeldubbeldubbel. Gör jag en sak blir det fel, gör jag en annan blir det också fel. Köper jag inte bröd fast det var slut blir det fel, men köper jag något annat istället så blir det också fel och jag får skäll. Är jag tyst får jag skäll och pratar jag får jag skäll. Det kvittar faktiskt vad jag gör, inget eller allt, för hur jag än gör saen så finns det alltid något som kan vridas och vändas på tills man kommer på något som var fel med den och därigenom få chansen att kalla mig något/några av desa ord. Kombinera hur du vill, du kan även säga dem med mongoröst för extra slagkraft*: korkad, inte ok, värdelös, nolla, äckel, äcklig, hora, efterbliven, idiot, misslyckad, kass, dålig, dum i huvudet, dum, håll käften och vedervärdig för att nämna ett par.

*Detta framkallar skratt hos mig så om du vill vara elak mot mig så ska du inte förolämpa mig med mongorösten, den som inte tycker det är kul har ingen humor, även när jag är ledsen skrattar jag åt att höra någon säga "HÅLL KÄFTEN DIN EFTERBLIVNA IDIOT" om den använder mongorösten. Hade personen varit mongoloid hade jag nog kissat på mig. (<- betyder inte att jag inte respekterar de som är mindre begåvade än vad folk i allmänhet är, tvärtom. Jag skulle aldrig skratta åt någon som inte var "normalbegåvad" eller var spastisk eller vad fan som helst om de inte skämtade, lika lite som jag skulle skratta åt någon som såg och betedde sig på det sätt som folk nomalt brukar bete sig.)


Nä nu orkar nog ingen av oss med mer text. Har precis installerat den svenska ordlistan till firefox igen men den fungerar bara på text som skrevs efter jag laddade ner den. Dum som jag är så laddade jag ner den efter jag skrev hela inlägget så ni får fan tåla några slarvfel nu. PUSS. Nu ska jag logga in på min bilddagbok och svara på alla 80 kommentarer och roa mig med _alpha_lazer_god_ i min hjärna istället för att köpa kläder för pengar jag inte har!!!1 (Hey, man måste ju få trasha något. Är det inte kontot kan det vara håret. Idag borstade jag det för första gången på två veckor. Det gjorde ont. Nu måste det bara färgas om också. Hejdå.)



Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0