White Penis

Brännarn

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ.

Hade lite tråkigt förut när jag satt och väntade på att mitt hår skulle skulle färgas klart (går itne att ha härlurar på sig då de skulle bli gröna!) så jag gjorde några personlighetstest på internet. Höll på att dö av igenkännane när jag identiferades som personlighetstypen INTJ. Det stämmer verkligen! Jag har samma personlighetstyp som personer jag kanske  till viss del sympatiserar med. T.ex Nietzsche, Ayn Rand, Tesla, Stephen Hawking, Göbbels, Lenin, Allas vår älskade Unabomber och Varg Vikernes. DOG. Unabomber var helt OMGSLUTA för han är så rolig. Kan klargöra för er att jag INTE är nazist. Fast det kanske verkar så. Jag kunde inte bry mig mindre om politik, och jag hatar alla lika mycket så ingen särbehandling här inte. Programmering var också ett av de mest passande yrkesbanorna för mig, håller med där också eftersom jag hade så roligt när jag knåpade ihop små spel. Läraren sa att jag var bra också :D
Och jag älskar bomber. Mer än något annat, nä jag gillar kemi mer. Kemiska bomber.

Egentligen är jag otroligt dryg, självgod, nedlåtande, kritisk och en besserwisser av episka mått men jag har märkt att folk blir så jobbiga när man alltid påpekar sådant eller kommer med kritik så jag brukar låta folk vinna ibland, välja mina strider och försöka spela så sympatisk som möjligt. Huvudsaken är ju att jag vet hur det är. Har upptäckt hur hatad min sambo blir när han kommer med sina jävla uttalanden om hur alla suger och han är bäst, till och med jag blir arg för han har inga fakta om hur saker är. Det gör mig galen, jag hatar verkligen folk som tror att de vet allt när de egentligen inte vet ett piss. Och skryter med att de inte läaser böcker. HUR kan man veta allt om man inte läser? Det går inte. Då kan man hellre vara tyst. Jag bruar inte uttala mig om saker jag inte kan något om, det är pinsamt att vara okunnig så jag har lärt mig att verka kunnig om jag nu skulle tvingas diskutera något jag inte läst på om eller ens har en aning om vad det är. Men jag kan erkänna att jag inte vet något om ämnet, lite självrespekt får man faen ha.

Min personlighetstyp är en av de ovanligaste, något jag fick reda på när jag gjorde en omfattande utredning på psyk en gång i tiden. 4% i hela norden var lika bra eller bättre än mig på vissa av momenten och faktan ljuger inte om ingen har manipulerat dem.

Om någon är intresserad så kan ni göra testet här: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp


Nu byter jag ämne lite kort innan jag börjar achevementhora i Rage igen.
Har gått ner 3cm på 3 veckor :DDDD Men dum som jag är åt jag mina älskade nachos idag och förstörde hela skiten. Sambon fyller år och vill ha kebab idag. Råkade berätta lite för mycket om mig själv för pizzagubben så nu är jag rädd för att gå dit hahaha, gillar inte att jag ibland glömmer av mig och babblar på när jag är nervös. Blir alltid nervös av folkgrupper :((( Pratar högt och snabbt och beter mig fullständigt idiotiskt. Jag tänker inte äta falafel, kanske gör det ändå men jag vill verkligen inte. Jag är fan matberoende. Det är min största svaghet, att jag gillar desktruktiva saker som mat och cigg och sprit. Ska bli så jävla mycket sprit och cigg på fredag så ni inte ens kan tänka er!!!!!!!1 Vill leva på cigg och sprit och knoll (<- det där tog jag bara med för att MissSushiCat gillade ordet hehe) och tvspel!
Tvspel är mitt näst största beroende. Skulle dö utan tvspel. Eller ha tråkigt och inte veta vad jag skulle göra med de 900 timmar jag plötsligt skulle ha till mitt förfogande. Kanske skulle börja mordbränna, massmörda och bygga bomber och skriva manifest eller något sådant.

Nu ska jag hora för achievements och dricka cola!!!!!!!1

Kömmentarer
Postat av: Mad

Detta är tydligen jag: http://typelogic.com/intp.html

hahaha. Känner igen en hel del men ja... jag vet inte va :P

2012-06-20 @ 18:33:49
URL: http://auroranebulosa.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Wöööh jag har också INTJ! :D
We match änna

2012-06-28 @ 22:36:33
URL: http://piercednymphaea.blogspot.com

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0