White Penis

ygutyghferdhjklurdtweyaz9go0t4se5ra6 <- rubriken heter så för jag skulle sluta föra oväsen och svarade med att föra ännu mer oväsen genom att knappra som bara fan haha.

Misstänker att jag kommit på orsaken till att jag mår så mycket sämre helt plötsligt. Jag kände för att skada mig själv lite så jag ställde mig på vågen när jag var hos föräldrarna. Mycket mer tillfredställande än att skära i sig själv, man mår SÅÅÅÅÅ mycket sämre :)))) Hade inte gått ner ett piss, kanske upp! Mår fortfarande dåligt och som om inte det skulle räcka så kom det ett brev idg där det stod att det vart dags för sjuksköterskemötet som jag ska gå på 2ggr per år nu i augusti... eller var det nästa månad? (de kollar gifthalterna och ser så att jag inte håller på att dö av organsvikt, vem vet kanske jag är döende guuuue va spänanndääää.) Detta innefattar även vägning och mätning. Jag går gärna upp i längd men helst inte i vikt så jag tänkte börja få ångest i god tid. Nu typ. Jag vill inte väga mig, det är så hemskt, jag tar hellre femtusen blodprov i knävecken och sticker en spruta i ögat än att bli vägd. En gång för typ 2 år sen var jag överviktig och det tyckte sköterskan att man skulle säga rätt ut. Åt inte på en vecka haha. Men jag var fet på riktigt då, typ 10kg övervikt så ja... jag gick ner 25 av dem och blev "normal". Bara det är det ändå är så jävla fett överallt att jag hatar det. Fuckade upp mina ben och höfter genom att bli fet så allt fett ligger där och trollar sönder allt genom att vägra försvinna. Det säger "U MAD BRO" och jag bli argare än ett....bi. DÖR om jag måste bli vägd och väger lika mycket som förra gången. Då hade jag gått upp 5 kg så jag bara hade gått ner 20 OMG.
Och jag för jämt höra att jag inte är direkt pinnsmal och att jag ska håll käften låt mig va. Så vänta bara. Du ska fan få äta upp dina ord när jag blir så giftig att det fräter hål på mattan om jag ställer mig på den. Ska fräta lite på dig då. Fanskap. Och säga att du har en sjukdom i ditt huvud som äter upp din hjärna och förvandlar den till svarta små klumpar varje dag. Hahaha elakt och okänsligt. Finns värre saker än det där ändå. Folk tar så illa upp så jag tänker inte gå in på det. De tycker att det är omoraliskt, jag skiter i moralen. Vem fan kom på moralen? Inte jag i alla fall.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0