White Penis

Materialisten.

Shoop.

Inte riktigt känt för att skriva på någon dag nu för det har vairt bråkigt här hemma. Vissa människor klarar uppenbarligen inte av att vara vakna längre än 12 timmar...

Nog om det. Idag har jag gått till ica och sen hämtat ett paket med en skitfin tröjklänning som tyvärr var lite för stor. Men det gör inget för jag kan ha den ett tag tills jag gått ner mer och sen köpa en ny mindre modell så jag kan sälja den gamla :D Köper nog en ny så fort jag fått pengar så de inte tar slut ehehehhe.
Kan lägga upp bild på'n sen, den är verkligen gullig! Hel svart med massor av vita benknotor på sig, och den har fickor :D Åååh ska ta på mig den nu när jag ska köpa falafel och kebabrullar.
Man får feta sig lite när man inte ätit så mycket på ett tag och dessutom gått en hel mil!!!1

SKA GÅ NURÅ. HEJDÅ.


PS: Vill åka booooooooort. Träffa folk eller bara bsvkadhukvh vet inte. DS.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0