White Penis

Tvångsspelaren.

Jävlajävlajävla äckellabret jag hatar dig :((((( Känner mig så ofräsch med en stor böld på insidan av läppen som gör ont, haha </3

Vet inte vad jag ska göra med dagen idag alltså. Spelar catherine men det är så tråkigt för jag har klara det en gång och jag får inga achievements innan jag klarar det en till gång. Vill spela något annat men jag måste spela klart alla ofärdiga spel. Orkar inte något alls, jävla snuva som bara rinner och jävla röst som bara kraxar och jävla mig som bakade en asasassor vegansk reese's cup (i en pajform aaahaha) som jag inte får äta för jag måste banta bort allt jag gått upp av att käka allt jag bakat senaste månaderna. Sen vill jag resa bort igen. Hatar att vara hemma nu när jag upptäckt fenomenet "gå ut med m så t inte vill följa med och ha grrrls night" för nu vill jag bara ha grrrls night hela veckan :((( Speciellt nu efter helgen då en random brud förväxlade mig med någon jag beundrar i hemlighet HAHAHAHA. Dog på den pinsamma tystnaden som uppstod då jag lite diskret sa att hon nog berömde fel person.


Nu ska jag försöka varva mitt jävla spe så jag kan köra något nytt. HEJJJDÅE.

Oooh, sexxxy mama <3<3<3<3<33<<3


Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

Kan jag få jackan eller?



Ja, jag kommenterar bara kläderna pga har inget vettigt att säga!

2012-03-06 @ 16:27:51
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0