White Penis

I'm glue.

Heeeeei blåggääään!!! (<- som hon den där tjejen som låter som ett marsvin säger haha.)

Idag är jag lite besviken på mina tumblr-followers. Så fort jag svarar på en fråga verkar jag tappa runt 1-5 stycken! Är det för att jag svarar fel då? Eller blir de stötta om jag svarar elakt? Nu skämtade jag lite med en anon som frågade om jag dyrkade anorektiska kroppar. Tappad en follower när jag skrev något halvt oseriöst om att alla andra får vara feta så länge "I don't need to fuck or be it"
En annan gång skulle jag lista favoritbloggar men eftersom jag inte har så många favoriter där så spammade jag med reklam för vänner eller folk jag vill bli bättre vän med samt några kontoversiella saker som visst inte uppskattades alls för jag tappade 10 followers på det inlägget HAHAHA. Drömde sedan mardrömmar om att jag var oälskasd och osedd och hade tre followeers som bara dissade mig hela natten!!!1 MVH xXx_Attentionwhore_Girlllll_95xXx

FAN VAD JAG HATAR "RAMAR" RUNT TEXT. Min bror förklarade för mig att om någon heter t.ex xAWESOMEx så säger man inte "Äkksawesomeäkks" utan bara "awesome" och x:en är ramaar runt namnet. Kommer från någon med ett användarnamn med många x, konsonanter på rad samt årtalet den är född på. Vaaaarföööööööör döper man sig till såna saker? För att få folk att störa sig?

Näe nu ska jag shoppa och poppa. Shoopdahejdå. (Haha poppa vafan? kan man inte få rimma bra på shoppa ens idag?)

Kömmentarer
Postat av: MissSushicat

Ååååh vad haru för tumblr? Wantz to follow!

2012-03-19 @ 10:43:31

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0