White Penis

Köper mer skit.

Vet inte om jag ska bli glad eller arg när vissa människor pratar med mig. Allt känns bara så ytligt på något sätt. Ska man gilla läget eller bara försvinna? Tror jag gillar. Det blir mer intressant så. Förstår bara inte vad det är de ser. Jag ser det fan inte. Känns mest misslyckad och fake. Som om jag fått ytterligare en roll att spela. STÖRIGT. Nejmen jag blir lite sur när de jag vill snacka med dissar mig dock. Ok, jag får väl erkänna att man kanske borde koppla in någon form av mekanism i datorn som avläser current state of min kropp eller så så jag inte skriver cpigheter till folk när jag inte mår bra eller är normal i skallen.

Näe nu ska jag köpa mer skit! Typ dyr korsett för 4.000 spänn. Det går bra att spara till londonresan ser jag. MEN ALLTSÅ: Om jag köper en bra jävla korsett som håller minst ett år en gång om året så slipper jag köpa 5 dåliga korsetter som håller en kväll om året. Tror jag snör dem hårdare än vad de är gjorda för, så jag får köpa en riktigt tightlacing-korsett. De kostar tyvärr massor då de är handsydda efter mina mått och sån skit, men de borde ju hålla betydligt bättre än burleskas billiga korsetter. Köpte en dyr en för ett tag sedan men jag var för tjock för den då så jag har inte vågat pröva om den passar igen. Då skulle jag få ångest och det orkar jag fan inte med idag. Bättre att testa när jag vet att jag gått ner lite. Haha. Kommer aaaaaldrig ta fram den ur garderoben igen, med andra ord :')

Nu ska jag INTE äta paj faktiskt, ska nog äta morötter och dipp på sin höjd för magen är arg på mig idag.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0