White Penis

Äcklet har talat.

Sitter och stör mig på att inga bloggar uppdateras så ofta som jag vill. Jo, vissa gör ju det men inte de jag stalkar i hemlighet :<

Är så jävla uigykhugct på jgjhf idag att jag bara vill slänga ut fanskapet. Trött på att höra korkad, idiot, äcklig osv. Vaknade arg idag. Har inte hänt på jättelänge och jag vill helst inte börja dagen med att hata saker. Det kan dröja tills efter vanligt folk skulle ha ätit frukost. Två timmar eller något. Hela dagen blir fel när den börjas argt. Som idag. Vet inte vad dagens planer är för alla är så arga. Jag vet fan inte vad jag ska göra. Det är ju så svårt att bara "hålla käften" när någon kallar en äcklig och jävla djur och kanske även "DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ÄCKLAR MIG DIT JÄVLA AAAAAAAAAAAAAAAS JAG VILL INTE HA DIG HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GÅ UT UR RUMMET INNAN JAG SPYYYYR RÄTT UT SKÄR HALSEN AV DIG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ"
Ja det kan du ju minnas ikväll när du ändrat dig helt och vill ligga med mig istället. Jävla svin. Det är faktiskt den enda människan på jorden som kallat mig elak, haha. Hur elakt är det egentligen att stå ut med allt sånt där? Eller att bara ta skiten och göra precis som personen säger? Finns väl 15pers jag inte får träffa och 10 ställen jag inte får gå till och alla mina vänner är efterblivna och dumma eller äckliga och fula och ser ut som horor. Eftersom jag också ser ut som en hora och är efterbliven, äcklig och dum. En gång blev jag kallad hora. Då sa jag att jag borde få betalt för att knulla och att han i så fall var skyldig mig typ en miljon kr samt mer för all övertid. Efter det ändrades det om till att jag antingen horar u mig på nätet eller bara ser horig ut. Hellre horig än ful jävla kuksugare som dig då. Inte du som läser, dårå! <3

Blev ingen korsett köpt igår för jag fick panik över att jag måste ha en som är 6 storlekar större än vad jag trodde. Hahaha dööööööööööö. Kan jag inte bara tycka jag är snygg som fet istället? Då skulle jag kunna äta pizza och paj varje dag och bli glad när jag väger 110kg. Nu får jag inte äta såna saker alls men är ändå tjock. Bu! Varför måste jag hata mig själv så? INGEN VET. Kanske är helt självupptagen och dum. Kanske faktiskt är det på rly.


ÅHÅHÅH, nu hade en uppdaterat. Roligt.



Men....eh, ja nu vet ni varför jag är så arg jämt :D Och kanske inte loggar in så mycket som jag borde. För det är fan jobbigt att jämt vara så arg eller bara bli nedtryckt så fort man gör något :)))) (<- tar inte direkt åt mig, vet ju att det bara finns en enda person i hela världen som kan tycka att allt jag gör är totalt jättedåligt och mina kläder är fan inte horiga eller så fula att man spyr och jag är mer värd än "ruttet piss) VARFÖR blev jag ens ihop med någon som jag redan från början visste var dålig?!?1 Känns som ett återkommande tema ehe ^^ Ska fan sluta göra så dåliga val.

Kömmentarer
Postat av: Sandy Fännfors

Har läst så många inlägg från din blogg ang. det här nu. Och även om vi inte riktigt känner varandra helt och hållet, så förtjänar du så jävla mycket bättre än att behöva ta sån skit varje dag.

2012-03-23 @ 02:36:31
URL: http://sandysugarpill.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0