White Penis

Grooooooooooooooooove about :>

Är lite lagom efter sådär och uppäcker detta band typ 50 år efter de blev kända :((( Hahaha.
De är så bra, de har så fint hår, deras kläder är awesome, de är mods, de sjunger om saker man fattar!!!1 Vad jag inte fattar inte varför ingen vet vilka de är. Köpte en patch med dem till min jacka så att jag kan verka mer hipstahhh och dra fördel av situationen. Speciellt med mina Spandau Ballet, OMD och Rick Astley-knappar hehe. Om jag hade haft en tidsmaskin så jag kunde åka till 60-talet så hade jag gått och sett dem och Amon Düül och Gong och varit bästis med alla band för jag hade varit så före min tid >:D
Jag hade åkt till USA också och hängt med Charles Manson... eller inte.... eller jo för de verkade ha rätt kul och PK var ännu ej påkommet så jag skulle kunna åka på roadtrip med dem och fnissa åt alla olägenheter längs vägen. Åhåhåhå, vietnam också!!!1 Skulle samlat 1000 öron och 500 näsor minst. DUDE NOT COOL, AND WTF ARE YOU WEARING EARS?!? Tror det ska vara mitt personliga meme. Det började rätt oskyldigt med att jag läste på om mörrdare (två r, ja) och krig och sen gick det några år tills för ett par dagar sen då jag kollade på nerladdad tv och upptäckte att JA, FOLK SAMLAR UPPENBARLIGEN ÖRON. I alla fall om det är zombie holocaust. Zombie och öronsamlande män är två saker som är intressant. Och amerikanska södern! När allt detta då blandades på en och samma gång fick jag kortslutning i skallen och blev så uppspelt att min sambo stände av tvn och skällde på mig haha. Men förlååååååååååt för att det är sexxit med sån accent då och förlåt för att krigsförbrytelser kan vara lite roliga ibland och förlåt för att jag blir jättearg när man inte tycker så. Blir bara arg på folk som ska bitcha om det och som bitchat hela dagen innan, så tycker ni inte samma så äre ingen big deal.
Hur kan jag gå från popmusik till avlövning?!? INGEN VET. Lyssna på den där låten jag tipsade om i början istället :DD



Alltså jag älskar att han ser ut såhär: :> när han sjunger <3<3<3<3
ps: sångaren är snygg. ds.
psps: har jag dålig smak? dsds.
pspsps: antagligen, men då får jag ju ha alla mina ragg för mig själv!!!1 dsdsds.
(eller han är mer söt än snygg, fast kanske sötsnygg och lite fulsnygg på samma gång?!?)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0