White Penis

All dressed in black.

Ute på balkongen. Det är kallt, önskar jag kände något annat än kylan. Det borde kännas som virvelvindar och iskall eld. Eld som är varm och kall på samma gång. Haha, BURN. Vad vill jag göra med mitt liv egentligen? Förut ville jag mer tror jag. Nu vill jag färre saker. Som åka till England och USA och mest av allt till någon som kan sin thangggg. Hatar att bo så långt bort. Hatar att aldrig göra som jag vill!!!!
Jag hatar att allt är så grått och trist och dött hela tiden. Ibland ångrar jag mina val, men ändå inte för jag hade inte varit jag då. Lidande är en större känsla än njutning. Läste det i en bok. Det beskrev så som att du ser är två djur. Det ena äter det andra levande. Vems känsla är störst, mest intensiv? Den som blir äten av såklart. Så jag har nog valt rätt, för jag får känna mer såhär. Hade jag försökt göra allt på ett annat sätt hade jag ju inte varit den jag är.
Därför vill jag ha dåtiden. De var bättre då. Bara tjatar om dåtiden haha.

Städade en garderob idag! Då är det bara tre kvar. Eller två kanske för den tredje inehåller bara finskjortor och mina pärlsaker. Men de två är nog för hela året. Tror inte jag hinner med mässan, vet ine hur jag ska se ut på lördag än :< Kommer behöva mer än 3 timmar för sminket. Fan.

Ska fortsätta vara glad tills klocken 8 ikväll nu haahaha. PUSSIPUSS.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0