White Penis

Jävla tjat om att jag ska gå nu då.

Tror jag tar dieten på liiiite för stort allvar. Det är ju menat att man ska äta nutrilett och så, men det är mjölk i den och jag vill helst inte äta djur så jag äter liksom..... ingenting. Läkerol och cola light och kanske bönor till middag. Haha. Äter bara nutrilett de dagar jag inte kan tugga något, då maten sväller i munnen och man måste pressa ner den i halsen med tungan och det tar 20min att äta en helt vanlig smörgås med lite smör på och man mår illa i flera minuter efteråt. då är det nästan ok att äta lite mjölk, sambon tycker nämligen inte att man kan få äta bara 1 glas sojamjölk och lite ärtor på en hel dag. Har bara haft min diet i tre dagar... eller var det ? TIDSUPPFATTNINGEN, DEN FINNS INTE. I alla fall, har väl bara hunnit äta bönor en gång på tre dagar, men jag failade i morse och råkade äta pyttelite vegansk mega-reese's cup så den inte skulle bli gammal och rutten i kylen.... Eller så var det inte men det känns bättre att tänka att jag åt den för att den inte skulle behöva slängas än att jag åt den för jag har så dålig karaktär!!!1 Nu tänkte jag kanske värma några ärtor i mikron och lägga lite buljong i dem men det känns så jävla onyttigt när jag ändå ska äta middag sen så jag vet inte. Måste äta upp min grapefrukt och mitt äpple först. Och min jävla sötpotatis som jag haft kylen i flera veckor nu. Detta mathelvete, jag hatar diiiiiiiiig. Helst av allt vill jag uppfinna en falafelrulle och en chokladkaka man blir jättesmal av, och en pizza och en glass och godis och bakelser och tårta och thaimat och typ allt men tills dess får jag försöka att inte gå ut så jag inte kan handla något haha. Eller kolla på tv för då vill jag ha massa jävla snacks. Varflr finns det ingen dietshake som är vegansk? Om det gör det snälla berätta för mig så jag kan få äta något!!!1 ;)


Idag när jag vaknade blev jag ledsen för att det var snö ute. Jag ska nämligen gå och hämta ut mitt Mass Effect 3, collectors edition, idag och då vill jag ha barmark så jag orkar gå hela vägen hem! Ska ändå gå till affären och handla, fast bara nyttiga saker som morötter och cola. Cola är fan så nyttigt, jag drack 4l om dagen förut och jag lever än!!!1 Cola är godast av allt man kan dricka förutom milkshake. Som den jag drack på foodswings i NY <3 OMG säger jag bara, hade varit fetast i hela USA om jag bott nära den restaurangen :(((( Hade aldrig ätit vegansk friterad kyckling, bacon, BLTs eller pommes med smält ost på innan. Var helt död när jag ätit klart. Ät där om du vill bli asfet.

Fan jag tror jag fått större överbett </3 Kan inte nudda näsan med tungan längre. Fast det kanske beror på alla peircingar. Borde pierca mig idag igen. Eller bara töja något. Äh vi får se, vill mest äta middag hahaha. Drar mig för att gå ut för jag orkar inte sminka mig eller klä på mig. Vill ha burkha.
Hejdå.

 

Ps: vad fan är en Kony för något? Alla skriver om detta och jag börjar bli trött på't.

Äh, orkade inte leva i ovisshet så jag googlade och blev *alltså nä censur folk kommer dissa mig för all framtid*.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0