White Penis

Imma eat everything indside-ah.

Idag gör jag något jättespännande! Egna pommes frites och ketchup.
Fast det inte vanliga frittar och ketchup, det är tofupommes och blåbärsketchup! Låter inte sådär jättegott, jag vet, men det lät så spännande att jag var tvungen att testa. Ketchupen står på spisen as we speak och jag ska strax skära tofun i strimlor. Tyvärr var jag efterbliven idag på affären så jag köpte bara ett paket tofu. Som tur är vill inte den andra personen som bor här ha mer än en ynka pommisfrittis så jag klarar mig säkert. Ska ju göra lökringar och börgerz med. Better up! Allt är såklart veganskt :D Nu undrar ni säkert vad som hände med matfobin från igår men allt är lowfat och no sugar så jag klarar mig. Ska även börja gymma på allvar imorgon så jag får vräka i mig mat idag ;)

//MVH JÄVLIGT SUNDA MATVANOR


Fast jag kanske skiter i burgare för det är redan så satans ambitöst här i köket. Hade tänkt att baka niggerballz och syltkakor också men vem fan ska orka äta allt det där haha?!
Ska bli så kul att gå på gym igen! Tänkte gå dit senast 12:00 imorgon så jag hinner med något annat efteråt.

Är man cp om man lyssnar på den här låten när man lagar blåbärsketchup?

Jag bara "DET HANDLAR OM BLÅBÄR OK!!!!1 KETCHUP OCKSÅ. INTE KNARK. Det är blåbärsplantor och blåbärscigarrer. Han ska äta alla blåbär omgomg värsta muncha blueberries."
Haha kommer alltid associera fel nu </3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0