White Penis

Something.

Jag läste ut boken förut. Inte så tillfredställande för jag ville genast flytta till USA för jag kände igen alla varumärken och det verkade så kul att bo i en liten trist stad i USA.
Fast sen kom jag på att jag kanske bara behöver biiiiiiiiida min tid i ett par månader och sen typ... alltså då är jag säkert singel och jag hoppas jag blir singel snart på rikigt. Man, livin at home is SUCH.A.DRAG. som beastie boys sa. Först måste jag gå ner i vikt. Måste verkligen jobba på den punkten, har varit duktig i massor med veckor men det händer inget :(
Kanske tar fler dagar än 14. Har inte haft någon läsk på ett par dagar i alla fall, även om den är sockerfri. Kaffe har jag och det blir man nog smalare av än lightläsk. Det är gott med kaffe, alltid något!


Tänker mig att jag skulle kunna offra mitt utseende för ett liv i lycka. Måste fight for my right to party liksom. Var ute och promenerade förut och det var så tomt i huvudet, inga uppenbarelser där inte. Kanske borde spela tvspel och hoppas på att det blir lördag snart. Hur längesen var det jag gnällde om min medicin? Den ena av dem är slut igen och jag måste vänta på nya, nästan helt säker, men hur länge? Har säkert bloggat om det. Tror jag fick 90st. En burk ska räcka i två veckor cirka. Det är 14 dagar. 1,5 månader alltså. Var det så längesen? Tveksamt. TIDSHELVETE.


Ska spela rage nu tror jag :3 Glömde köpa kläder igår, men det är nog bara bra för ekonomin. Vill ut i helgen! Får inte.

Drömde så läskigt inatt, hatar att sova för jag bara drömemr då. Kan bero på dubbelbenzochip-kakan jag käkade (kaka och kaka, två tabletter med en mun vatten snarare) men den handlade om att jag skulle ut på krogen men inte hittade mina vänner. Väntade i två timmar utan sprit på ett torg, då kom en gubbe som höll i T'Pring så hårt att hon skrek. Vaknade i vild panik </3 BUHU. Ska aldrig mer sova! Bryter det löftet inatt med stor sorg i hjärtat haha.

Men 20:de maj eller så ska jag vara ensam hemma, DÅ ska jag fan ha party med mig själv och klampa i golvet och slå i ALLA dörrar HAAAAAAAHAHA :')

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0