White Penis

Ya iiid.

Fook it maan. Jag läser ångestboken (eftersom jag fattar skotska så äre lätt) och har ångest haha. Lyssnar på den "förbjudna" låten och saknar Mathilda fast det bara var två timmar sen hon åkte. Råkade nog dricka upp all resterande sprit efteråt hahahaha. Sorry. Klockan är bara 6 och jag saknar HENNE fast det var bara tre dygn sen kanske 4 vem vet. Nästa vecka tänker jag, gunnae git me dangebitt strait säger jag och blandar språk vildare än någonsin. Nästa vecka ska jag. Nästa. Räkningar? Jag ska hitta mitt jävla liv. Jag behöver inte räkningar. Jag behöver musik och henne kanske. Bara henne. LEVER I NUET ahahaha. Tänkte skriva leben men ofta ni kan tyska. Man dricker inte en halv flaska vodka på en söndag. Allt är helt jobbigt jag önskar jag inte visste. Minns ångestfilmen. Relaterar. Har ett soundtrack. Jag är människa igen. Gjort slut på massa pengar, vad har vi gjort b/p hela helgen? Vill ha "lytleonnuanticolomnwit" men ja, då blir det exakt som i ångestboken och jag tror jag väljer resten före det. Jag BRYR mig inte! Ta en jävla walk lixxlixxlixxlål. All sprit är slut nu, önskar at jag kunde hitta mer. Ska leta. Nästa vecka ska jag leta upp allt. Vara mer vanlig. Kan inte stava liksom. Pinigt! Kan inte se. Jag älsdkar bara henne, jag hatar bara alla utom henne jag är bara rädd att aldrig mer få se henne jag är så jävla förstörd ja jag är väl ångefull men snälla bli som mig, vi ska vara vänner alltid du vill jag kan itne se Blur i sommar men jag vet vart jag ska, Stockholm kommer inte ses men jag kan se dig om du kommer hit så kom så slår vi på allt och vi blir som vänner men jag vet inte, kanske, imorgon, igår vem bryr sig. Nästa vecka finns inte i planeringen jag hahahah, vet inte. Tugga tugga de fräter i munnen men de är lite sura som godis, jag bore int innas. Mår så dåligt och bra på samma gång jag glömmer av mig själv jag tror jag är någon annan, någon bra. Det är bara citat. Kommer nog somna. Igår somnade jag inte först, mådde illa. jag vill aldrig mer vara bara jag. Bara jag och hon.


Hahaha min brorsa är här och jag bara gör bort mig omgomg pinigt. Ingen fattar vad jag säger :( Bara Iggy Pop och han är inte ens här. Tjarå!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0