White Penis

<3

Grät nyss av glädje. Det var fan det sjukaste jag varit med om. Sjukare än att nästan dö! Jag fattar inte.....blev helt wtf och trodde att jag blandade ihop känslor. Fast det gjorde jag inte. Det är jätteläskigt! Dock inte lika läskigt som yougonnagetraped-blicken (yougonnagetkilledinyosleep-blicken uppfanns kvickt) och allt går som planerat, sov lite fast jag hade cpångest och åt lite mat och drack en kanna kaffe och ett glas vatten (även om man inte känner sig törstig så borde man dricka något om huden börjar krackelera och sånt för då ÄR man törstig egentligen.) sen åkte jag hem och så blev allt bra.
Ska ha jobbigt jävla hormöte och vara vuxen ang. lägenheten imorgon så jag får vara duktig och sova tidigt och så firar vi med asmycket sprit och sånt efteråt. Nu ska jag fira att jag hatar vintern med en cigg. Fan vad äckligt det är med vinterhoran, vill ha eldkastare och smälta bort all kuksnö. Ska inte gå ut på hela vintern. Eller, fan det måste jag nog men jajavadgörmaninte. Man gör INTE roliga pyssel som är asomoraliska men asroliga och du får inte se. fö du e dummmmmhejrå.


Ps: fan vad skönt det känns att ha tappat läsare. Haha jag hatar läsare. SKOJA BA. Men ju fler läsare desto tråkigare blogg, vi vill ju inte ha massa missförstånd här dårå så då får jag sluta skriva extremt riktade inlägg och jag vet att ni älskar dem (vill skriva ett om yougonnagetraped-blicken men det blir så pinigt om personen läser min blogg så jag sparar den lilla berättelsen till en annan gång. Oroa er inte, jag glömmer aldrig, jag tappar oftast bara intresset för att skriva om grejer jag sagt jag sa skriva om. Men inte det här för det var skitkul!)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0