White Penis

And everything falls

U fucking fegis. Såhär tänkte jag mig att det skulle gå för folk jag hatade när jag var 6 år.
Är fett besviken att det fortfarande aldrig har hänt.
 
 
Apropå ingenting sådär så mår jag fortfarande riktigt jävla pissdåligt över min ekonomi. Hoppas jag får pengar som jag fått dem tidigare även i fortsättningen annars kommer allt att suga 4ever nästan. Så.... nu är det bra läge att lämna in ev. donationer eller göra saker enklare för sig själv genom att anmäla sig frivilligt så slipper jag damma av det tunga artilleriet. Dvs det som borde ha varit monstret som är Döden men istället är något nästan lika otrevligt; mig själv. LOLOLLLOLLLOLOLOL.
 
Ska gå och dränka mig i body butter och koksalt. Hejdå.
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0