White Penis

Countdown.

WHEN TÖMÖRÖW HITS. Eller något. Vaknade med ångest. Väntade med att dö tills jag gömt mig under täcket iaf. Hoppas det inte märktes. Har ingen lust att leva om jag inte får cash. Nu vet jag inte om det stämmer eller inte för den som ska kolla åt mig kollar inte. Orkar inte. Men vem fan ska orka då, ska jag orka? Ska du orka? Vem i helvete orkar med alla skit? Jag orkar fan inte nes borsta håret. Har använt alla sparade krafter, det är inte lätt att hitta nya när allt bara går emot mig. Ångrar hur jag valde att handla. Skulle stannat eller flytt fast det kändes fel. Rätt kanske var fel. Jävla skit. Nu kan jag inte med. För feg och kass för att välja rätt. Allt går fel, allt. Har gett upp hoppet om saker som ska gå bra. Känner mig jävligt snyltig. I värsta fall kommer jag på något, kommer ta tid bara. Kommer ta lång tid. Måste gå snabbt om jag ska få tillbaka mina pengar. Kommer inte kunna leva på så lite, vad skulle hända med shoppingen och mina nöjen som jag fan förtjänar när jag jämt får ta all skit? Ska fan försöka klura. Om steg ett går bra så är det steg 2 som kan gå fel. Det är där det blir risky, men den färdiga planen är sjukt risky också. Skulle inte bry mig när den är i verket, men såhär innan. Går det fel går det väldigt fel. Orkar inte ta på mig tröjan. Orkar inte må dåligt. Vi tar det imorgon istället. Jag klarar fan inte av att vara såhär. (stark? jävla fitta du ska få se på stark, så jävla starkt att du inte kan andas ditt äckel.) Hatar att inte en enda av planerna gett hög avkastning som det väl heter. Vill ha synliga resultat. Sen ba har jag kool-aids haha. Vissteru att allt förbjuds? Allt blir förbjudet inom en snar framtid. Allt. Katt och hund och kaffe och säkert liseberg också. Vi får inte ha något, nej inget får vi ha, speciellt inte kul, för vi är dumma och små och bestämmer ju ändå inte här. Lovar att om vi bestämde skulle världen vara bättre. Ingen skulle vara fittig på stan. Måste flytta. Antingen till ett land eller ingenstans. Du vet mycket väl vad jag talar om. Finns det ingen stad kan ingen vara ven fitta i den. Ska la hitta det perfekta beatet snart. Ta på mig tröja och röka först. Orkar inte äta, är sugen på sånt som inte finns hemma och måste ändå ta ut över 100.000kr snart så det är lika bra jag sparar mina pengar. Kul va? Vill ni ha dem, tänk hur bra ni skulle må med alla mina pengar haha, ja fan vad kul om ni kanske bjöd på en fika som tack men ja, du har ju så jävla ont om cash så låt gå då. Ska sticka dig i ögonen istället, det är helt gratis. Eller så skjuter jag på det (allt bara blodbad krosskross aj) tills imorgon och imorgon skjuter jag lite mer påre. Fy fan vad trött jag är, får inte somna om nu utan vända dygnet lite mer rätt. Ska önska mig bra saker i julklapp. Bandsåg, fungerande glassmaskin, det senaste inom hjärnforskning och en jävla massa enkronor. Mår väl marginellt bättre nu. Blir bättre efter en cigg tror jag. Lite i alla fall.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0