White Penis

INGE DEXTROS.

Sitter med min lilla dator fylld med skitiga minnen. Skulle egentligen varit med när J piercade sig men vi vaknade för sent och min jävla kropp är oförmögen att fungera innan den startat ordentligt så jag fick stanna hemma. Lika bra. Vill inte svimma eller spy. Vill vara fittig och fightas i helgen typ.
På natten igår kunde jag inte sova först. Blev exalterad över fel saker. Fick lite ångest men sen tänkte jah på hur bizarr jag är som försätter mig själv  attackdödspanikångest bara för att feel alright ungefär. Skrev om det i hjärnbloggen (hemlig blogg/anteckningsbok i hjärnan där ingen kan se den) och mådde bättre. Om jag ändå kunde dela med mig om det till omvärlden. Det sipprar igenom ibland. Men jag kom på att jag visst är stark för jag gör som jag inte vill! Jätteofta gör jag som jag inte vill. Blev helt pirrig när jag tänke på framtiden men fyfan. Jag tänker mer göra som man ska tror jag. Typ som nu. Ni fattar (haha skrev fittar först) förhoppningsvos ändå inget. Men om jag säger att man får nöja sig ibland, det är en naturvidrighet och ej menat för beteendeslöa och folk med ett jävla lyte. Fan, är för normal, ni gillar inte mig då. Är så dryg. Ja, jag är nog en bätre människa än dig. Snackar med en av de där sjyssta ickepuckona och jag önskar ag kunde prata mer så vi kune ses och bli vänner fast det är väldigt långt. Ser ni att jag har framtidsplaner nu? Om än underbart depraverade sådana (grön, brinnande naturvidrighet mmmmmmmm<3) ochochoch du får hjälpa mig så ska jag lära dig hemliga språk så ska vi vara bffs typ fast vi vet ju att det inte gå bra när man blir avis på varann men det är ok för jag har varit där förut så ja, att om man ser cpbra ut så göre inte så mycket så länge man är snygg för då blire lätt(are). Ska bli kul med death in june <3 Jag tänker tänka på mitt ex och skratta åt hur han såg ut när jag sa att jag tänker åka och se dem <3 Min mamma ringde precis och det blev lite pinsamt att jag glömt informera henne om att vi ska till Danmark. De har bokat in värsta exsambo-payday typ dagen innan vi åker, det kan vara samma dag vilekt jag vägrar för vi ska festa oh ha äfventyr! Allt är läkt förutom min jävla piercade näsa som har för lång stav som åker ut och syns och förstör helhetsintrycket ;) Har planerat så mycket framtid nu, det är underbart. Jajajaja jag byter så jävla mycket ämne pga min cphjärna. De blir som att ni läser rätt ur den, lite värre än såhär är det inuti. Mycket värre egentligen, tre fyra tankar samtidigt varav två bra och två ångestiga så mitt humör är alltid konstigt. Ringde om mer medz, hoppas jag får *hittade precis rubriken.*.gov lixx. Jävla asbra asrtist J visade mig som ni ska lyssna på: Karjalan Sissit. I'M IN LOOOOOOOOVE <3 Han är fan världens coolaste. Jag kan riktigt förstå texterna!!!!!!!!!!!!!!!!11 Haru horat runt på campingen haha <3 Nu måste ni lyssna, lova. Han är finsk och arg.
 
Fryser så jag skakar, har gjort hela natten. Kanske inte är kallt, kanske bara är jag. Kanske måste fixas. Ja, ja det här måste vi fixa. Säger ju att jag är bra på att fixa saker, när kan folk lära sig att lita på min fixability? När allt är gjort kan jag kopppla av med en bok eller nåt. Nä nu ringde J och kommer hem och är snygg och piercad snart. Time to fix dat shit. Typ sängen och mig.
ps: om vi har riktigt mycket tur kan jag få se Merzbow nästa år men jag tänker inte hoppas helt jättemycket.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0