White Penis

Köpa saker.

Tjenare. Shoppingpesten har slagait klorrna i mig (ja, klorr. Stavas med dubbla r precis som lörrdag) igen just som jag lovat dyrt och heligt att inte shoppa dyra och heliga saker. Tur att jag är billig och ohelig och på så sätt hittar ett kryphål i löftet. Pga att jag skiter i löften. HAH! Nejmen jag skiter i skit jag lovar om man ska komma med kritik ang. mitt utseende som min fader gjorde då¨jag berättade att jag piercat näsan och han ansåg att jag inyte fivck spendera pengar på andra nöjen än mat. Sa att jag piercade mig för matpengarna höhöhöhö. Skulle följt den planen in i döden om det inte vore för J som tyckte det var onödigt och barnsligt. Tror jag möter mig själv halvvägs istället och 50%mat/50%skit för pengarna + går ner till att bara utnyttja 50% av pengarna som jag varje månad sätter in på onödigskitkontot. Det är inget riktigt konto btw, det bara heter så för det ska se kul ut i bloggen. Jag kom på det nu. Ska iaf köpa saker nu! Köpt ett par fotprydnader som jag blev mycket nöjd med, tror jag ska ge sådana i present till folk, ska rådfråga min kompanjon först. Innan jag shoppar ska jag vara en såndär som man vill vara vän med och ge A pengarna jag är skyldig henom (*hoppas att mystiken ska förgöra those jag consider som svagsinnade*) så hen ba "åh tack Jixi dig vill jag gärna va kompiz mä tihi" fast kanske inte tihi, kanske mer ba "tack". Nej måste faktiskt göra det först, men för måste jag skryta om vad jag ska köpa hahahihihohocrazzzzzy: har äntligen blivit snygg nog för att kunna ha kläder från ett märke jag vägrar dela med mig av eftersom ni bara skulle köpa allt innan mig annars fast det är dyrt men nu ere rea på vissa krejz som jag vill ha! Antagligen en kjol men kanske shorts och klänning också. Jag stod faktiskt emot både etsy och fb-buy/sell/trade-grupper innan jag föll för 2 andra placez. Buhu, dålig impulskontroll och viljestyrka hahaha. Eller ja den är svinbra på vissa plan och sugigast någonsin på andra. Men ofta ni kan motstå en klänning som beskrivs med både godis och party, en födelsedagsoutfit som är svindyr (inkl. tårtor osv!) eller asfina pandasmycken? Nä det kan ni fan inte. Säger vem? SÄGER JAG. Lyd hora. Är så sur på att jag inte har en miljon diamanter som är stora som din döda.... oh wait, fan vilket kul skämt haha ska dra det för dig nästa gång jag är arg, lika stora som ett äpple och så skulle jag sälja hälften och bygga en rustning av andra hälften, smart va? :DDDD
 
Skoja ba till det lite i slutet, brb röka. Ska sluta stressblogga när jag vill röka, för det blir trams av allt. Allt efter "viljestyrka" är bara skit. Så. Klar. Nu ska jag sätta in pengar och sen ska jag vänta på att J kommer tillbaka från stan så vi kan umgås. Har varit så jävla trött i ett par dygn men nu är det bättre efter mat och vila. Försov mig imorse och missade 300 enkla kronor. Hade jag bara varit på psyk vid 10:00 idag så hade jag fått pengar för att bli intervjuad som uppföljning till ett forskningsprojekt jag var med i för något år sen. Två år tror jag det var, var tjock och deppig haha, måste ha ställt till med oreda i resultaten ;) Det låter mer spännande än vad det var, fick inte kemikalier i ögonen eller coola operationer och såna grejer. Det jag gjorde var att chatta med en psykolog istället för att prata med en irl. Det var skitsvårt att vara seriös, värre än irl, så jag bara tog allt helt utan allvar och satt och spelade xbox... spelade säkert fallout <3.... samtidigt som jag chattade och den jag chattade med skrev långsamt och fattade inte förkortningar så jag ba lol och lärde personen fel så att allt blev snuskigt fast jag minns inte hur. Säkert mycket könsord. Men var mycket arg över det här med att jag försov mig imorse. HATAR sömn. Sover så mycket men det är svårt att inte sova när man har någon att sova med. Något att sova för? Haha. Har lärt mig sova och vara vaken samtidigt. Tyvärr snarkar och dregglar jag så det ska övas bort. Haha sova. Haha vaken. Haha jag har slut på visdomsord så jag skriver haha istället. Haha.
 
Snart mpste jag ta ut mina pengar då, efter två intensiva veckor (de kommer nu!!!!!!1) så ska jag nog vara fri en tid framöver och då är jag nog öppen för mer förslag ang. umgänge osv.
PUSSPUSSPUSS.
 
 
Hatar att det finns så mycket att köpa. Alla ba köper och jag vill köpa mest av alla hejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0