White Penis

Random rubrikjävel.

Jag vet jag vet jag veeeet, jag borde ha bloggat igår men jag somnade. Mitt på dagen. Jag vet, man somnar inte mitt på dagen. Om man inte är jag igår då. Nu mår jag lite uääääääk så jag orkar inte skrifva så länge blabla.
 
Kollade på en film förut som jag trodde handlade om en robot som åkte luftballong och räddade tjejer och spelade musik. När jag öppnade ögonen efter halva filmen (VADDÅDÅ KOLLAR INTE NI PÅ FILM MED ÖGONEN STÄNGDA?!??!) var det get him to the greek eller vafan skiten nu hette. Den var helt robotfri och sög. Fast jag inte ens såg den. Så se den inte om du förväntar dig robotar. Alltså inte ok, roboten var en skäggig man :(((((( Haha drar  världens tråkigaste anekdot <3
 
Är fortfarande, fast det kanske jag inte sagt, kär i världens finaste och bästa, som jag ska bo ihop med! Innan jag får leva drömlivet med drömbaben så måste jag köpa ut aset. Så gissa vem som inte får shoppa på 6000 år då? Jag groter blooooood, vill ju ha linser och hovar och en helt ny garderob som passar mitt nya nöjda jag. Är väl TYP nöjd med hur jag ser ut nu. Men jag är hellre fattig och lever precis som jag vill än rik(are) och fånge i mitt eget hem. Jag har upplevt mer på 40 dagar än vad jag gjort på tre jävla år! Och vi har mer inbokat :* Mina vänner får äntligen se min lägenhet (endast utvalda vänner FYI. vill inte ha dit vem som helst, pilla i dammet och du blir portad!!!!!!!!1) och jag kan festa när fan jag vill. Tänker skaffa nya hobbies och djur och vara glad och inte vilja dö och det ska bli rätt fint faktiskt. Jag har en mening nu, något att leva för vilket känns asbra för då slipper jag dö ;)
Ska röka lite nurå, om J kan f för sig att komma in. Buuu, vet att du kommer läsa det här när jag ser det över dn axel.
puss på dig för det och för att jag tyckt du var tuff sen flera år tillbaka fast inte fattat att det var du förrän nu och asmycket BORR på att du gjorde mig till mitt vanliga jag igen<3
 
 
 
Och hejdå på alla andra! :3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0