White Penis

Stupid girl.

Dagen började med pip, ångest och missförstånd men löstes av en fin lapp och en playlist tillägnat mig (omg aldrig fått en playlist av någon!!!! GULLE.) sen drack jag så mycket kaffe att jag blev sjuk av det och kräktes (haha jag är sämst <3) men jag tror den slutar bättre! J är i stan och då passar jag på att städa upp mitt klädkaos i soffan. Kräktes nästan igen (brukar kräkas när jag städar, blir yr av att böja mig ner så jag brukar sitta ner så mycket som möjligt eller bara skita i att städa ^.~) Det tog en halvtimme men jag lyckades hitta en borttappad dragkedja till ett par byxor som var jävligt små för att vara S/M (snarare XS/S *cutcut*), tre bortsprugna strumpor, två tändare och en hel enkrona! Woohoo! Hoppas J blir glad när han ser hur fint jag städat. Skulle egentligen diska också men jag mår så satans illa efter städningen att jag inte vågar anstränga mig mer. Snart flyttar vi btw. Ska försöka få ex-krekzet att lämna lägenheten över dagen någon gång nästa vecka så vi kan flytta över lite möbler osv till lägenheten. Tycker inte riktigt om att es-sambon faktiskt lovat att vara ute innan affären är klar, dvs nästa vecka eller i alla fall innan den förste, men helt plötsligt (surprise, surprise..... borde ha lärt mig att aldrig lita på honom och hans jävla löften, i slutändan bir det ändå som fanskapet vill) så minns han inte att han sagt något sådant. Tar det inte så allvarligt för så fort det är någon annan än jag som frågar så går det självklart bra. Helst om en kille frågar. Så länge inte JAG frågar för jag är ju världens mest efterblivna fitthora som inte ens kan hålla käften och förtjänar att bli slagen i ansiktet. Typ. Synd för honom att det bara är han i hela världen som tycker det. De flesta jag frågat har tyckt att jag var trevlig och inte det minsta cphorig. Speciellt inte J, J tycker om mig på riktigt och jag tycker om honom minst lika mycket tillbaka :* <3
 
Haha, glömde helt av vad jag skulle skriva nu. Tror jag borde klä upp mig och fota mig sjäv lite mer. Eller fråga tjejen från etsy om mina horn är klara och framme i sverige tills innan Death In June, för jag vill gärna ha'rem på mig dårå.
 
Vet ni vad jag stör mig på nästan mest av allt som finns? Attentionwhores. Äckliga självömkande små varelser som förstör allt för de som verkligen mår dåligt så ingen någonsin kan bli tagen på allvar. Tack för att man aldrig kan må dåligt eller sörja en vän eller whatever utan att bli förlöjligad. Eller fenomenet med "guuuuuuu ja eeeelskar min partnäääär" men så fort det tar slut så får vi snabbt reda på att "asså ni skulle ba veeeeta va hen gjorde mot meiiii asså de e så jeeefla hämskt att ja nt kan säja de utan att skera mei i armen femti gånger och överdåsera på hjerntablätäääär å atarax booooooofuckinghoooo de e så hemskt asså ja låvar ni kåmer döööööööeh av sårg å grota massa å tiep skicka mei pengar så mina inre sår läker när ni hör hur mykke hen slog mej i hövvet mä bejsbollträn å sånt, men såm tur e så har ja ju mina venner såm e så snela fast inte ens de fattar INGEN LIDER SÅ SOM JAG BUHU JAG MÅR SÄMST PÅ JORDEN INTE ENS BARNEN SOM JOBBAR I NIKEFABRIKEN MÅR SÄMRE, INTE ENS DJUREN SOM ÄR PÅ DJURPOLISPROGRAMMEN ELLER 13ÅRIGA SEXSLAVAR ELLER ENS FOLK MED TJOCKTARMSCANCER OCH EBOLA OCH DIN MAMMA MÅR SÄMRE ÄN MÄJ" Fy fan vad jag hatar er. Skulle jag försöka berätta sådant som hänt mig (som faktiskt är rätt nasty) så skulle folk ba "men lol läste du det i *random attentionwhoreig blogg* eller? kom på något nytt. Ofta det hände dig, asså du är så jävla sämst på att ljuga hahaha fan vad fjantig du är" eller typ ""om det var så hemskt VARFÖR LIPARU INTE DÅ?!!!!!!!!!!!!!!!!!11" Nästa gång jag berättar något och får den reaktionen ska jag göra som mitt goda ex lärde mig och slå personen med en tallrik i ansiktet. Eller vänta lite, det där hände ju aldrig. Jag var la för full den kvällen och minns inte att jag sa det. Btw så brukar jag ju enligt 10% av min bekantskapskrets sno deras grejer och glömma av att jag är skyldig dem pengar. Hahaha <3 Goa glada kompisar är vi allihopa <3<3<3 Nej nu ljög jag, jag glömmer typ av allt som någonsin sägs, görs eller ses och är världens taskigaste och mest egoistiska som finns. Shit vad sjukt att jag gått runt och varit så hemsk mot mina vänner i alla dessa år utan att veta om det. Tack du "anonyma" tipsare som sa att jag sög så hårt, utan dig skulle jag leva i ovisshet om min egen ondska! Lovar att du ska få alla mina saker om du kommer på mig med att vara världens drygaste bajsröv igen. Seriöst. Typ..... skriv ett anonymt mail elelr något och så ses vi hos mig och så får du välja preciiiiiiis vad du vill och jag lovar att vara din slav i minst en vecka.
 
 
(ps: det där med 10% var nog fel. Jag suger faktiskt på matte. Min matte-IQ ligger på 50något så jag är officiellt efterbliven på det området, inte enligt mig själv utan enlit 5 psykologer och 2 läkare OLOLOL. Asså shiiiit vad smarta ni måste känna er nu)
 
 
 
Haha förlåt ska sluta dryga <3 Är inte riktigt mig själv idag, efter gårdagen och ångesten och allt kaffe.
Ska inte blogga när jag inte har något vettigt att säga.
Ni får en bild som plåster på såren, nu ska jag hänga lite med min ullegullebulle :*
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0