White Penis

You can all go take a walk.

Sorry babaez! Inte orkat med bloggafan, har sovit i 20 timmar och har sår över hela kroppen efter helgens cpfest. Så ja..... SNART. Men jag har en god bnyhet: fick äntligen min sushi igår! Köpte 20bitar och åt upp de sista idag. MVH FETTOT.

Ps: vet ni hur svårt det är att bära hem kassar när dina ben är jell-o och du är tröthezt? NÄJUSTE.

Kömmentarer
Postat av: MissSushicat

Mmmh sushi, fan vad gött. Speciellt dom med avokado på, så jävla bäst.

2012-11-06 @ 21:43:46

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0