White Penis

#11: Whenever you don’t know the answer to something, just go spend 4-5 hours on google or Wikipedia. Be sure to always expand, opening new windows as well.

Searching for some company
Feel the rhythm dance with me
Them beat boy blues seem out of place
Now they want to party pace party pace
Dance dance on the floor
Dance dance move some more
Dance dance feel the heat
Hit that perfect beat boy, hit that perfect beat beat boy

I've got that feeling them beat boy feelings
I've got them feeling the perfect beat
I've got that feeling that perfect feeling
That perfect feeling all over me
Beat boy beat boy hit that perfect beat boy
Beat boy beat boy hit that perfect beat boy
Beat boy beat boy hit that perfect beat boy
Hit that perfect hit that perfect hit that perfect beat boy
(till denna låt ska en rituell dansuppvisning börja och därefter pågå i 6 timmar till. dansen består mest av "överlägset sjuka moves PATENT PENDING" med extrasnabb x+y-axelrotation och några "yeah yeah yeah" samt "halleluja" vid väl valda tillfällen. det är en fröjd för både kropp och själ. Ibland får man ta en paus innan man svimmmar, svimmar du är ritualen förstörd och brevgudarna blir vredgade.)
 
Tänkte kanske handla lite hallåvinprycklar så jag kan göra smycken av dem imorgon.
(Lyssnar på Ohm Sweet Ohm)
Ska nog köpa både sko och tröja, borde inte shoppa loss sådär.
Försöker i alla fall hålla koll på tiden!
(Ska vi skjuta grejer på varann?)
Och om det är mina ögon eller allt annat som kukat ur lite.
(Smaken jag nyss kände)
Döpte den till Frikadell för det smakade lika illa som frikadeller ser kväljande ut. Tänk er besprutade apelsinskal fyllda med.... kontaminerat guld och frätskadade skogar. Teorin om avdunstningen är härmed bekräftad. Nu jävlar ska någon få på käften! Photoshop CS6 kanske, det var inte samma som trean eller vad jag nu brukade ha.
Fan det ju faktiskt Js fot som rör sig och inte mina ögon. Bra.
Teorin kan behöva bekräftas mer, typ 30min gie it a rest eller något.
Giar mitt bankkonto en paus också.
Hello *U* (<- kodtalande smiley) nu jävlar skaru få dig en omgång!
Alltså (haha) det finns en film på J och mig där vi skulle visa folk transparent rök men den urartade till världens största sammankomst för grinollar. Och ni får aldrig se den! Eller kanske om ni fortfarande är sjyssta om 10år.
Fan vad kalla mina fötter är, senan till höger stortå är fucked up sen en vecka tillbaka och jag leker sovspelet med J. Går ut på att inte väcka den som sover under några som helst omständigheter och det är skitkul! Nu är jag blockad i sängen, av två ben som rör på sig. Mina egna ben är darriga. Jag ska nu lyckas mig ta mig ut och tillbaka till samma plats utan att väcka den sovande eller gå miste om min plats. Fan vad svårt det var, klarade det ofc. Om några timmar skulle jag behöva glajjor. Äh, sminkar dit ett par ehehe. One down five to go. Det är läskigt men bra man ba "go ninjas go ninjas go!" sen tänker du lite på den strålande framtiden och nu är du ett steg närmare att få slutförvaras i urberget. Fucka inte med mig, du vill inte fucka med mig min x+y-axelrotation är jättedeluxesnabb och jag har DDT i väskan. Backar du inte biter jag dig och då blir din hand lika svart som mina lungor. Och när du sover placerar jag ut fällor hemma hos dig och nästa gång vi ses sjunger jag den här för dig och försöker få med mig alla jag känner:
Pax för att få vara lillen med skålen då!
 
(Hahaha fyyy fan vilket magnifikt inlägg <3)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0