White Penis

123tv.

Miao!
Idag (igår? klockan är ju halv ett) vaknade vi vid 17:23 hahaha D: Vet inte vad som hände riktigt. Vi glömmer av att lägga oss i tid, typiskt aspigt beteende azzå. Sen köpte vi massa kläder online! Jag köpte bland annat en keps med hello kitty på <3 Ni får se näre kommer. Fast jag kan inte ladda in nya bilder i datorn pga min egen lathet så jag drar och köper en liten sladd typ.... snart. Vet inte om jag måste hem till föräldrarna i veckan, hoppas inte för jag mår så bra med J. Jag har inte varit såhär lycklig på länge, vi bara chillar och myser hela dagarna men mer än så behövs inte för att man ska må bra om man trivs med sällskapet. Saknar min xbox lite men orkar inte med mitt x och hans jävla box (höhö ordvits!!!!!1) nej men jag orkar inte träffa honom, han är väldigt snäll nu, ångrar sig, men hur länge höll det i sig förra gången jag gjorde slut? Tre veckor, max. Jag tycker att den typen av beteende är obehagligt, det är som om alla känslor en sådan person har är på låtsas. Hur vet jag vilket som är riktigt och vilket som är spelat med någon som skryter om hur den manipulerade sina ex? Jag höll på att bli lika sjuk själv, jag mådde fan inte bra ens en hel dag de sista månaderna, tre timmar max. Sen kom verkligheten ikapp. Jag funderade på att dö. Några veckor senare räddade jag mitt eget liv n'r jag höll på att dö, för jag hade något att leva för. AMAZING. Nej, jag är fortfarande negativ och mördar folk med ord, jag älskar inte mig själv och jag skulle inte bry mig om jag dog. Oroa er inte för det, jag tyckte bara det var rätt tskigt att typ..... dö. Så jag gjorde det inte. End of story. Jag har massa nya vänner, nya saker, nytt liv, bara en jävla idiot skulle avsluta det innan det ens hunnit börja ;) Fattar ni hur skönt det är att inte bli kallad för äcklig jävla idiot hela dagarna?!? DET ÄR UNDERBART!!!!!!!! Det är minst fem miljarder ggr bättre att bli kallad för snygg och smart! ;*
 
Det roligaste jag vet just nu är att borsta ur tovor och nypa jättehårt i mina egna tuttar för jag har tappat känseln, IHIHIHIHI. Fyyy faen vad cpig jag är. Hejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0