White Penis

Sova med kläderna på.

(så slipper du klä på dig på morgonen.)
Köpte världens dyraste socker. Nuff said.
Alltid detta jävla må illa de senaste veckorna, alltså vafan inte ok. Är säkert gravid :((( Haha nä hoppas inte vill inte ha några skitiga jävla ungar. Om mindre än 3 år får jag äntligen sterilisera mig, ska bli så skönt <3
Nejmen tror jag mår illa av andra orsaker. Är sjuk och fattig och har aids eller nåt. Och min kamera är borta så det blir inga nya bilder på ett längre tag :***

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0