White Penis

There was no need to be afraid.

Den här gången är det så slut det bara kan bli. Jag fixade så att jag helt enkelt inte KAN gå tillbaka och tog med mig två lite moraliskt stöd. Telefonen är död, och det här blev så fritt att det blev fucked. Alltså... NEJ INTE I BLOGGEN OK. Alla är så jääävla sjyssta och förstående och bara hjälper mig med allt. Typ köper mat jag inte vill äta och bara finns. Och borde nog vara lite jävla normal.... Göra något. Äh, kollar mitt ansikte i
 
34wrojwh4545 timmar och  ajja mig över skit och ringa sofie... haha puss.
 
Jag är iaf glad! Orkar inte ta tag i allt med mäklare och piss, men the devil is waiting in the bathroom. Jag som trodde jag visste vad <3 var. Jag ba trollolol.
Fast jag mår lite dåligt över att jag inte kan dra hem till lägenhet :/
Ok nuff said. Ångrar inget, är fan fri att leva och umgås och lägga mig när fan jag vill FUCK YEAH.
Igår vs
Förra veckan. *känner mig poppis!!1*
 
"tonight's the night
Open your door and I'll come inside
Don't be afraid, it will be alright I will change your whole life tonight
And you're so beautiful
Too beautiful for this dead-end world
I'm taking you to a better place
Oh, far away from this stupid race, oh
Come with me
For everAnd ever
Please come with me
For ever
No, don't let me down
Oh, don't make me cry
Lie in my arms
And be mine tonight
Do it"
(nej ingen är ihop, vi ba kramas.)

Kömmentarer
Postat av: MissSushicat

Nu vet ju inte jag allt som har hänt men det låter som att du har tagit det bästa beslutet du kunde ta. Efter vad jag läst så verkar det som att du kommer ha det mycket bättre ensam än med honom. Puss :*

2012-10-06 @ 11:41:55

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0