White Penis

This is funny cuz I took my money and...

 
(Det sepade inlägget)
 
 
 
Drömde den speciella drömmen (haha äntligen vet jag vilken det är) inatt.
Ni vet lucid dreaming osv.
Drömde att det kom zombies men det var så läskigt att jag ändrade det till att sminka folk till zombies(?!?) och sen vaknade jag mycket nöjd. Det är nog så man lär sig att styra drömmar. Innan drömde jag fast jag var vaken. Haha alla ba "jävla cp sluta vara så cp" och jag ba "BA FÖ DU E BRUN."
Nej srsly. It's the most fun I've had in years. Jag gillar att sova igen!
Somnade vid 9-10 igår. På kvällen ja! Så olikt mig :* Men va
 
r nog trött, har sovit rätt lite senaste veckan. Eller ja, sovit men inte så sammanhängande. Några timmar hit och dit. Är hos mamma och pappa och försöker få fix på lägenheten. Fixaren <3 Pappa ska ringa min ex-sambo och se om han är snelare mot honom än mig. Mina föräldrar tror att jag är alkis hahahaha. Var full på en tisdag då mamma ringde. Bara det att hon ringde på vår glögg-i-oktober-kväll där vi firade jul i oktoer. Fast utan julklappar. Klart som fan man är full på julafton om man inte får julklappar, duuuuuh! I feel the spirit dårå. Nej men det är väl kul för dem att tro att jag är alkoholist. Tycker inte så mycket om alkohol att jag vill dricka det varje dag men vi kan låtsas.
Fick mina kläder igår! Två magtröjor och en fet kofta med vattenmelon på och vill ni veta vad det bästa är? Magtröjorna passar! Jag har gått ner mycket men när jag vägde mig igår trodde jag inte det var sant. Har gått ner typ 10kg! :O Är fan smal nu, väger runt 58kg <3 Nästan klarrå. 10kg på att bara inte käka mer än en gång om dagen, även om det var pizza och sånt skräp :3 Ni kan testa om ni vill. Vet inte hur bra det funkar för alla. Men J&J (det finns två av oss nu moahahaha, vi duplicerar oss och snart blir det alienzombieaspieinvasion.) lyckades så varför ska inte ni göra det? GO ON, GET SKINNY. Nu är det bara att stanna på samma vikt också. 10kg på tre veckor haha. Psyko.

 
Just nu sitter jag själv hemma, vaknade av att det blev tråkigt med zombies när man visste att det var sminkade människor, och ingen var hemma så jag åt lite mat från gårdagen och gjorde en present där det står "snabb lunch" på. Fast den blev ful och skev så jag gör nog en ny. Hittade mitt paradimal, övervägde att låta en katt lukta på det. Tänkte att katten kanske kände lukt av luktfritt DDT men kom på bättre tankar som tur var, katten skulle kanske bli sjuk och den skulle kanske inte ens reagera på lukten och då skulle allt vara förgäves och mest sorgligt och synd. Lät katten lukta på presenten istället. Fick ingen reaktion annat än att katten ville bita i tejpen. Sen lät jag katten lukta på bubbligt vatten och då blev den sur och gick. Luktade på allt utom DDTn själv, det var tråkigt. Nu ligger Nemo i min säng, jävla Nemo the memo som inte ville gosa med mig förut :<
Nemo the emo eller Omen eller vad vi nu ska kalla honom.
 
Mina ögon har fastnat i limbo. Fan borde ta det med J istället för bloggen. Han tycker sånt här är skitkul. Känner mig ensam ;__; De är liksom normala nu. Varken swoooosch eller swiiiiiiisch med matchande handrörelser. Har matchande handrörelser till det mesta <3 Åh vad tråkigt det är med handrörelser när ingen kommenterar hur väl de passar till berättelsen! I'm glad I'm not made out of jell
y. Jelly eyes. Ögongelé? Dra inte ett g. SRSLY. Du vill inte bli gjord av gelé på g. Jelé kanske. Hej det där var en raplåt hejdå. Lyssnar på Grandaddy, måste samla tankarna lite haha nu tycker ni jag är cpcpcp ändå. Tappar alla 9 läsare D: När jag var gjord av gelé så kunde jag inte gå ut när det regnade, för regnet skadade min hud av grön jell-o och alla vassa kanter skar in i min kropp av geléhallon. Nu är jag en robot gjord av kall metall och titan. Jag kan röka en cigarett men måste akta mig för kungsvatten för då fräts min guldpläterade bringa bort. En lätt lunch för mig är en form av aluminium, jag häller i tvättmedel och det smakar som surt socker. För mina smaklökar är gjorda av gamla rostiga muttrar och en gång  byggdes jag om från människa till min nuvarande form. Sen byggdes jag om till människa igen och nu har jag typ tre blodådror som man kan se men jag har en jättestor hand.
ASBRA DIKT VA??????????? Nej NU tycker ni jag är cp. Nu gör ni det va?
(När jag typ dog så visste jag att det inte finns ett afterlife.)

 
På fredag eller lördag eller vera nu va så ska jag och J på bio/öla med Madde och hennes dude :D KULKULKUL <3 Ska raida mammas garderob nu, måste hinna prova och snatta massa shitt innan jag drar haha hejdå.
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0