White Penis

Sure as the sun comes up each day

Ont in the mag and arg at the segaste jävla dator in västra sverige!!!!!!1
Mina föräldrar har verkligen en sugig gammal dator. Den brummar så högt att jag inte kan sitta vid den när de sover för då vaknar det. Och jag har bara tre flikar uppe in the webbläsare.
Är lite (mycket) besviken på mig själv för att jag åt pasta när jag kom hit. De ville att jag skulle äta middag, jag ville inte men gjorde det ändå av någon outgrundlig anledning </3 FML.
Vill köpa mer kläder men jag får inte, har inte ens fått mina leggings än, ju. Måste spara lite, kommer köpa mer exklusiva grejer snart så beroende som jag är av shopping. DET KOMMER BARA ESKALERA.
 
Har inget speciellt att säga tror jag. Borde sova men är pigg och ej sovsugen. Ska upp vid 8, sen mässa hela dagen och sen fest. Uuuh, det här verkar inte sluta på bästa möjliga sätt. Känner jag mig själv rätt så slutar det aldrig. Kommer fucka upp allt. ALLT. (Det där var inte seriöst, så ni vet.)
Nejmenassåliksom jag kommer glömma av att gå och lägga mig, sen blir klockan 3, jag får stressa med att göra mig klar för natten, sen tar det två timmar att somna och när klockan är 8 kommer sömntabletterna inte ha gått ur kroppen och jag kommer vara en zombie. Ska ju köpa smink och prova ut skor och köpa böcker. Vill inte köpa så mycket, det måste få ett slut haha.
 
Nu har jag ont i huvudet också. MENVAFANCPKROPPGEDIG.
Ska försöka göra gifflor av film nu, om jag kan samla tankarna och bortse från den brummande datorn.
Hejrå!
 Vill ha't <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0