White Penis

Behöver patcha mina drömmar.

Drömde om zombies inatt. Först fanns det inga och det var en helt vanlig kväll, sen skulle jag och en internetbrud som är asrolig för hon är så fail (oroa er inte, det är ingen jag umgås eller skriver med!) gå på promenad i ett konstigt bostadsområde nära skogen, det var Jönköping enligt henne men såg mer ut som en såndär prettoförort i USA, när vi gick förbi en veranda såg vi att det satt en helt svart kille, alltså block-svart! Typ som om att ha fått en burk svart färg över sig. Han ställde sig upp och då såg jag att han var tre emter lång och hade livsfarliga dreads med spikbollar på (de var också svarta) fick panik för det var en jäva BOSS och jag hade inga vapen och han stod och svängde med dredsen och jag fick en spik i mig DDD: Flydde in i skogen och åkte fyrhjuling men körde på en zombie så den gick sönder så jag fick springa som fan istället. Sprang sådär långsamt som man gör i mardrömmar i vet och helt plötsligt var det fullt med zombies och lysade ögon i skogen hahhaa. Precis innan de fångade mig kom det en volvoraggare i en gammal sketen volvo som gav mig skjuts till en liten ort där alla bodde i antingen volvos eller "mobile homes". Jag frågade den snusande volvoraggaren var vi var. Han sa att det var nya USA, och det ligger INTE i i Jönköping. Alla invånare hade VARGTRÖJOR, luktade svett och var helt konstiga så jag fattade att de var NPCer. Det fanns ett normalt hus, en stuga med gips och plywoodväggar och i den bodde fulainternetbruden med sin bror som såg ut som en viking (defuk vilken cpdröm :(((( ) Jag gick ut på baksidan och där satt den enda snygga människan i hela drömmen! Han var typ 35år och punkare. Sådär snygg punkare, typ som man blir om man varit det sen man var 15 och fortsatt fast tonat ner det lite. Hans tänder var gula, jag tycker det är snyggt så det är väl därför jag drömmer om det haha. Vi pratade i flera timmar och drack massa öl. Sen kom smittskyddsverkat med eldkastare och dödade alla förutom mig för jag var den enda som inte var smittad eller ful (snälla snälla smittskyddsverket, kan ni inte göra så IRL också??? Det var så himla roligt när ni sprutade eld på alla som ni inte tyckte var snygga <3<3<3<3) och jag var den enda som kunde döda alla bossar. Jag ba "vilka bossar? Det fanns väl bara en?" De ba "vänd dig om..." OCH SÅ STOD DET 20 BOSSAR DÄR!!1 Hälften var blocksvarta med dreads och de andra var vanliga zombies men såg ut att ha käkat steroider i hela sitt liv ;___; Som tur var så kunde man lugna ner dem om man gick en bit bort för då satte de sig ner. En människa i rymddräkt kom (det är ju självklart bättre med rymddräkt när man ska undvika smitta enligt drömlogiken) och sa att de var buggade och skulle patchas så snart de hade eldat lite mer med eldkastarna. De var rätt buggade när jag tänker efter, de fastande i marken och i väggar och sånt.Precis när jag höll på att komma på ett bra sätt att döda dem på så vaknade jag. Antar att alla dog och Jönköping/Nya USA nu är helt infekterat och bortom all räddning bara för att min fittiga sambo väckte mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Nu när jag är vaken så kan jag pussla ihop de olika elementen ur drömmen. Bossarna som var stora och slängde med dreads var en slags fiende från Dead Island (där är de bara två meter långa och har slängiga armar istället, de är inte svarta, mer zombiefärgade), alla NPCer var sånt jag hatar hos folk och skogen var samma skog som jag och M sprang i när vi trodde vi skulle döööööööööööö en ond bråd död :') Eldkastare och smittskyddsverkat kommer från hur man stoppar en ebola-epidemi, fast det funkar minst lika bra på zombies så det kan ha kommit från någon film med. Fyrhjulingar hatar jag så det var nog därför den var med. Alltså.... köra sönder en fyrhjuling på en zombie, NPCer med vargtröjor, nya USA, buggiga fiender.... mina drömmar är så underliga <3

Kömmentarer
Postat av: Sofie

I love your Beutiful mind!

2012-09-16 @ 17:36:27

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0