White Penis

Eh..... ja.

Har lite skuldkänslor för att jag dissade alla igår. men jag var (är väl fortfarande men jag har nässpray) sjuk som en kuk och min telefon är död. Tror att det är mitt eget fel att jag blev sjuk. Misshandlar man sin kropp sådär så blir man sjuk på mer än ett sätt. Jag är både förkyld och "förkyld" HAHA. Orkar inteeeeeeeeeee. Jag festade i tre dygn, mest med mig själv för vanligt folk blir trötta vid tvåtiden på natten. Jag ritade världens sjukaste grej i ett kollegieblock och skrev något som jag själv inte ens kunde tyda, drack en hel flaska rom och dansade lite till någon låt jag klickade fram med munnen. Nästa dag gick vi ut i göteborg för att se Simon G. Jag fattade itne att det var Simon Gärdefors som jag hatar förrän vi kom dit och den jäveln började rappa sitt eget namn i en halvtimme. Alla var packade på det där stället men jag kunde itne bli full hur mycket jag än drck kändes det som (var alltså förberedd inför superhjältetemat på nästa klubb (NAJTKABBIN, WIIIIR NAJTKLABBIN WIIR WOTZ HAPININNNNN!!!1) men jag försökte att itne dissa alla fulla hipstahhhhhhz för mycket. När jag kom längre in i den där trånga lokalen såg jag en asasasashet skin-kille och hans muskliga kompis och de glodde på mig i smyg. Frågade om det var ok med min vän om jag snackade lite med dem och så länge jag inte gjorde bort mig och följde med henne hem sen så vare ok. Jag snackade inte med dem eftersom jag ändå inte skulle få ligga. Sen urartade saker lite. Började bli sjuk och psykiskt störd och trodde jag skulle döööööööööö haha (jag hann dissa folk jag hatade och dricka 5 drinkar innan som tur var) och försökte hitta någon som kunde help get me som help men mina vänner gillade inte det här och sa att jag hade problem. HAHAHA. Blev alltså full, annars blir jag inte sådär melodramatisk. När jag kom hem var jag mycket hungrig. Hela kvällen gick ut på att folk sa "jag tar din drink för du dricker ju ändå inte" fast jag drack men jag skulle bara prata klart först. Ville hänga med han med polisongerna för han såg ut att vara lika spastisk som mig. Igår var jag tvungen att lugna ner mig lite. Jag sov i tretton timmar och frös så att jag skakade, snöt ut bitar av vävnad ur näsan och hade skrovliga tänder. Tänderna är fortfarane skrovliga fast jag tog det lugnt igår. De fuk liksom, jag blir orolig. Såg massor med folk som verkade snälla och snygga och inte alls som det där missfostret som finns hemma hos mig. Jag måste fortfarande vara sjuk för händerna är sega och jag blev trött av att skriva när jag egentligen ten borde ha blivit trött såhär snabbt det borde ta några timmar till förihelvete. Fick presenter igår, stekpanna och hårddisk och stavmixer. Blev arg för jag tyckte inte att jag bara skulle få fem paket. Stekpannan kostade 1000:- och det känns lite ovärt.
Jag ska sluta vara så snäll mot folk. Börjar bli mer elak nu när jag gör mitt bösta för att bli hel hjärnskadad. Lika bra att jag inte gick ut igår, skulle bara blivit elak så som jag blev mot en full burd med hästansikte. Vilket jag också sa till henne. Jävla hästansikte sa jag, och sen sa jag att hon skulle dra för hon luktade svett men hon hörde inget av det. Kände mig mycket viktig för folk är så dumma och jag är så smaaaaart.
 
Eller ja. Måste pigga upp mig lite, somnar ju fan igen.
 
EDIT: Hahahah JAG DÖR JAG DÖR min näsa blöder utan orsak!!1 Fan frite, sluta nu.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0