White Penis

Fel.

Men hallå eller, har jag blvit så tråkig att jag tappar en läsare om dagen?!? Skyll er själva, tänk om jag skulle komma med ett jätteintressant uttalande som ni verkligen skulle vilja läsa. Nu när ni inte läser längre får ni aldrig veta!!!1
 
Tror att jag har fått ett ännu värre problem än innan. Jag säger typ att idag, idag blire ändring. Men sen blir det inte det, för det är så tråkigt. Och jag vantrivs med min kropp. Som vanligt, men nu gör jag någonting åt det i alla fall. Dvs inte äta så mycket skräp. Jag tror inte att ni vill byta med mig, det är inte så himla kul att ha ångest varje dag, ständiga lögner och extrem trötthet. Det är inte kul alls att jämt behöva gömma sig, alltid ge vika för impulsen, men jag skulle inte byta bort mig själv för allt i världen. Sen i mars har jag tappat nästan 10cm i midjemått! DET DU <3<3<3 Tio till skulle inte sitta fel höhö. Men det går nog, tids nog.
 
Orkar inte blogga seriöst idag, orkar inte ens svara i telefon liksom.

Sorry.
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0