White Penis

Firstly the red dragon rises in the east.

Jag är den enda som kan misslckas med ett bleach bath och på något sätt lyckas förvandla mitt vita hår till brandgult </3 HATAR MITT LIIIV. Haha. 
Annars är jag lite som vanligt. Äcklad av mat men ändå hungrig. Trött men pigg. Allt är tråkigt, allt är kul.
Skrattade lite åt att jag inte vågat ta i det där blekmedelspulvret förut. Vill inte käka det kanske men ja.... har ätit värre. Haha. Billig grillkorv typ. När jag var barn.
Mina känslor har gått och gömt sig på något vis. Gillar inte att bli tagen på längre. THEMANMACHINEMACHNINEMACHINE. Mat ger mig ont i magen. går åt vi på Mc Donalds. Mådde illa, det var äckligt. Kräktes nästan av den där jävla wrapgrejen och pommes frites. Åt halva, slängde det som hade sås på sig. Åt 10 pommes. Maten tog lång tid, killen i kassan ville ge oss gratis mat som kompensation. Kom inte på en enda grej jag ville ha. T fick två burgare istället. Som om jag bryr mig. Fan, får stanna inne om mitt hår fortfarande är fulfärgat av blekmedlet. Ingen färg försvann. Blev ledsen. Vill inte träffa folk, vill inte ha gäster här, vill inte gå på bokmässan, vill vara helt ensam och ha en egen fabrik. Tog av mig sminket i duschen, måste ta på mig det. Fan det hade jag glömt.
 
As I lay
Down in the bedroom,
There came a sound
From far away.
As I strained
My ears to listen
I could hear
A thin voice say:
"in your heart
There's no emotion,
And your soul,
Your soul just dried away.
There's no love,
No love left in your body;
Standing empty forever,
And colder Every day"
So I spent
A night without you,
Oh yes, I spent
A night outdoors.
Staring in
To unknown faces,
Trying to feel
Just like before.
In your heart
There's no emotion,
And your soul,
Your soul just dried away.
There's no love,
No love left in your body;
Standing empty forever,
And colder every day.
Oh yeah.
No I don't
Believe in voices,
Because I hear
Them all the time,
Scraping tears
From hardened faces
With their stupid ugly rhymes.
In your heart
There's no emotion,
And your soul,
Your soul just dried away.
There's no love,
No love left in your body;
Standing empty forever,
And colder every day.
Standing empty forever,
And colder every day.
And this is where the story starts,
Holding hands
That hold you forever,
Only love will keep you together.
Holding hands
That hold you forever,
Holding hands
That throw you forever
Away
 
Fan, Jarvis, right on. Visste väl att någon kände som mig. Det är självförsvar, säger jag.
 
(Låter mer emo än vad jag är, men man får låta emo när man precis blivit fjortisbimboblond istället för sexigt vithårig!!!!!!!!!!!!!!11 Vet ni hur arg jag är på mig själv som förstörde mitt hår ännu en gång? Jag HATAR mig själv för det här, håret är trasigt OCH gult döööööööö kissbajsblähejdå.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0