White Penis

*Fullständigt normalt beteende*

Gissa vad som hände idag?

Jo, jag skulle gå till netto som planerat, köpa blekmedel så jag kunde köra en bleach bath och lite mat så jag kan äta middag. Precis när jag hade ätit upp min frukost och skulle sminka mig började det ösregna och det har det gjort utan uppehåll i fem timmar nu D: Tänkte att "jaja, kollar väl lite kläder på nätet men jag ska INTE UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER HANDLA NÅGOT SPECIELLT INTE FÖR TYP TUSEN SPÄNN". Hur gick det tror ni? Den goda nyheten är att jag inte handlade för 1000 sänn. Den dåliga är att jag handlade för runt 3.500 spänn! HAHAHA. Jävla black milk och cyberdog alltså. Man måste ju ha limited edtion leggings. Ok, ett par fanns bara i small som nog aldrig kommer passa men man vet ju aldrig. Det ordnar sig. Sen måste man ha en limited edition bhgrej. Sen måste man ha en klänning som matchar bhn och alla leggings som finns på cyberdog, det var rea. Men man måste ju ha en matchande väska... och lite ögonskuga de kostde bara 10£ styck. 250AUD och 100GBP plus lite mer shitt och hux flux har jag inte råd med ny dator. Länge leve självkontrollen!!!!!!!!!!!!!1
(tänkter såhär: har jag gått ner 20kg kan jag fan gå ner i alla fall 10 till ehehehe)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0