White Penis

I feel oh so fine.

Tja fan, tja faaaan! Long time no see. Saker gick lite överstyr här ett tag, orka tare här. Det haru inte med att göra såatteh ja. Drömmer om henne jämt jämt. En dag klara jag änna va liksom ba att så eh ah men hej vafan göru? Haha nej skojar bara. Måste ju börja prata lite mer såhär på nätet med så ni inte får en chock när ni möter mig. IRL då. Är fan på mars eller något. Flippat ur totalt, jag dör hahaha. Närt det kom en geting på mig och r i helgen elelr vare i veckan fan vet jag va, så skrek vi och sprang massor fast jag började mest hoppa och veva med armarna och jag ba tänkte att "nej nu har jag visst blivit det där jag alltid fnissade åt som småfitta" Eller ja, jag tänkte väl mest så när jag kom på att jag itne visste vilken dag det var. Kanske när jag kom på att jag supit konstant i tre dygn. Lite uppehåll på några timmar en eller två nätter kanske. Skrev och ritade obegripligheter, helt flippat vare. Vill åka till ett ställe där jag kan döpa en hund till slobo. Lille slobo kom nurå slobovaffffanassåskaruhaenkeftsmällellerjalovarjaskojainteassåvafaneremereeeeej????
Så låter det i min skalle, nästan jämt. Jag blev det jag förlöjligade, jag blev en av de där jävla sepena som ingen gillar, som man gör bäst i att inte reta upp för vips kommer det fram en kniv och en endaste spasm och du har ett öga mindre. Ungefär. Pinsamt. Jag undrade hur de gjorde liksom, hur de inte brydde sig. Jag slrattar åt eländet, man ba "I'M SO FREEEEEEEEEEEE WO-HO". Vad väljer du, ett stort problem elelr hundra små? Jag var så elak, jag kände mige lak men du sa att det var ok. Jag ba "ge mig itne sådr dyra presenter" till min mamma. Jag hade massa cash nu har jag inge cash måste sälja något. Eller ja. Inte tatuera mig. Ångest..... FAAAAN NU HAR JAG DET! Jag har lösningen! Jag behöver inte oroa mig den siste december, jag kan fortfarande vara jag! Såhär går det till. Jag ber till telefonguden om att alla missfoster inte har bytt telifön, har de gjort det är det inte så farligt, då väntar man bara tills du ser någon som är som dig. Man säger hej och bjur på drink och sen kan man knulla eller vad man nu vill. Vill mest prata, inte dricka haha.
 
Alltså vad fan dillar jag om? Höll på att göra slut men min heztizbeztiz provideade husrum och jag köpte lite mat och lagade en grej och jag ville laga mer men jag hittade inget att laga! Alltå om ni vill kan jag laga saker åt er, som betalninbg om jag sover hos er? Vill folk sånt? Jag ska försöka laga så gott jag kan. Alltså jag har sett folk laga saker hur bra som helst, fast han var elektriker så det är klart han kunde laga lampor. Jag kan mest plocka sönder och sen inte sätta ihop saken igen hahaha. Men om man ger mig några timmar kanske jag kan rita en teckning åt er! Det kan bli dåligt också, M fick en och R fick en men R, din var itne så himla fin för jag tappade inspirationen haha :(( Men nu är nog allt bra för ett tag, jag kan nog vara ihop ett tag till han är nog snäll nu. Är ha inte det orkar jag inte, jag orkar inte leva som andra vill. Jag lever som jag vill! Jag vill ju bara mer än alla andra. Tja, nästan alla andra. Känner väl två tre stycken som kaosar som mig. Vill inte att fler ska bli sådär, det är rätt jobbigt om man vill leva ett normalt liv när man är förtifemm. Då ska man inte dricka sprit flera dagar i rad, mina kära vänner.
Åh förlåt mig jag har dissat er alla så <3 Ni måste förlåta migm jag blev sjuk sen fick jag ångest ville inte leva som jag gjorde så jag flydde, nu får jag 50/50 leva lite hata lite haha. Jag kanske tar mig i kragen någon dag, men tills dess får ni acca (acceptera på vanlig svenska) mitt beteende, ok? Annars pallar jag ente serruliksomva saru nå elle? Haha skoja ba <3
 
Men i alla fall, ska försöka samla mig och berätta lite vad som hände ändå.
Fick ett ryck, orkade inte gömma mig. Ville inte vara med honom.
Flydde, dampade, gjorde faktiskt slut.
Tog r med mig, grot och bloood i ett.
Kunde itne med att göra slut.
Var med r lite sen drog jag hem
(Innan det så gick saker lite fittigt till så att säga HAHAHAHAHAHA <3<3<3)
drog hem och berättade då, vi har det hyfsat nu.
Tror inte det varar så länge men orkar inte betala all cash jag måste hosta upp för att bli helt fri.
Vill ha skor och en tatuering först ;)
 
Nu ska jag försöka sluta bli stressad när smsen bara forsar in från olika människor. Min telefon rymmer bara 200st, den gamla fittgrejen, så det är sjukt jävla stressigt. BAJS HEJDÅ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0