White Penis

Neon forest.

Ingen som bryr sig, alltså jag fattar (fittar haha) att ni inte bjuder mig på grejer längre då jag ändå säger nej med 80% säkerhet. Ni som känner mig vet ju att det inte är jag som fattar besluten om jag ska gå ut eller inte. Så det hurtar mina feelings vafan. Inte bara mina, jag skadar era också genom att säga nej. Fan förlåt. Ber jämt om ursäkt till folk. Den jag oftast ber om förlåtelse ger mig ingen. Gissa hur det känns. Känner mig som om jag... vet inte, hela mitt liv har varit såhär så jag förväntar mig inget annat. Jag försöker inte få någon att känna skuld och jag berättar inte sånt här för att få medlidande. Jag berättar det så att folk får veta varför jag beter mig underligt.
 
Nu till dagesn stora sorg: slutsålt. IRL och drömrl.
Drömde om att jag skulle köpa skor, hipsterskor, men de var slutsålda och jag fick åka ändå till usa men de fanns inte där eller så jag fick jobba på ett kontor i en städskrubb och lukta svett. Det låter mer kul än hemskt, men jag hade konstant ångest i hela drömmen haha.
Vaknade av att min högra halsmandel gjorde så ont att jag inte kunde svälja. Jag kan inte gäspa heller reflexen avbryts när det gör så ont. Värst av allt är att jag inte kan slicka/suga på mina framtänder.
 
Den här tävlingen är riggad, jag vinner inte. Ska bli känd. Och rigga egna fällor.
Jag har ett beguiled UK fan som undrar om jag planning any trips to the UK.
Frågade min sambo om jag gör det. Han sa att jag inte gör det, ska ju ändå bara vara otrogen på två olika sätt. Damn right will, men inte genom att ha sex. Hatar fan sex. Mer och mer. Det är äckligt, jobbigt, störigt och det känns som om det bara är för männen jag gör det. Jag sa göra som sig bör när jag är i tha UK. Shoppa, dricka öl, lära mig att prata sådär awesome som de gör. Och träffa mitt fan om den vill haha. Mina fans är en anledning till att inte dö. På ett tag. När ingen annan ger mig uppskattning så finns det helt sepiga människor som tycker att jag är världens åttonde underverk (det hände första gången -06, allt hände -06. Hade fan stalkers, så jävla störigt för de var fula och jag fick aldrig arbetsro i skolan. Mest fula. Det var mest störigt. Att jag fick arbeta med svettiga nördar var bara lite jobbigt, jag kan stänga av mitt luktsinne om det behövs.) och seriöst nu, vem vill INTE bli dyrkad för ingenting? ;)
 
Ska lyssna på musik tror jag, tänka på pengar. HEJRÅ.
(Såja såja, ta det lugnt nu,)
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0