White Penis

Other side of the sky

Tvättade byxor i badkaret förut. Mitt lilla experiment med att frysa dem rena funkade inte, de luktade illa ämdå. Jag vet vad ni tänker, ni tänker WTF? TVÄTTA DEM DÅ. Gjorde ju det, nu torker de aldrig heller för det är för kallt ute :< Får lägga dem på elementet.
Ska till läkaren om några timmar. Är orolig, hatar att träffa läkaren. Han ska bara ändra min medicinering .
Så... it's time for some nice. You know you should. Gillar fan det där bandet.
 
Får gäst idag. Orkar inte. Men det går nog bra. Fredag blir det party, ungefär. Blah (Blah blah) (kaninteslutareferera.) jag börjar bli knäpp. Nu har jag tvspel, dator OCH musik samtidigt. Men jag orkar inte bleka håret eller sminka mig -.-;; Lyssnar på Steve som säger att han mår mycket bättre. Good for you Steve! Nästa vecka blir jetebraa, ska till Sofie och då mår man alltid bättre! <3 Måste visa henne den här musik jag lyssnar på, den är så jävla braaaa. Gong måste vi lyssna på också, de är nästan helt okända vad jag vet, det är väl för progressivt haha. De har flöjtar och trummor och en rymdhäxa. Inte många band som har en rymdhäxa! Jag försökte spela deras låtar en gång, det fick mig nästan att slita spela bas. Kunde inte spela funk, ni vet. De byter takt hela tiden och sånt där, man måste hänga med. Vilket inte var probelm innan min adhd blev helt fucked up. Lyssna på t.ex "Eat that phone book coda"  så fattar ni att det är rätt krångligt att spela. Min mamma hatar Gong, hon blir stressad av musiken. Hur fan kan man bli stressad av dem? FATTARENTE. Det är ju så skönt att lyssna på sån musik. Jag behöver inte göra två saker samtidigt för det är nog med grejer att koncentrera sig på som det är <3
Ok, "Dynamite/I am your animal" är väl stressig men skönt stressig! Man blir sprallig i benen bara haha.
 
NU LYSSNAR NI FAN PÅ DET JAG SA ÅT ER ATT GÖRA ;)
KLART SLUT!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0