White Penis

Syntes.

All the pakeeeets came today and it looks like they're heeeeeere to staaaaaaay <333<3<3<3 Haha nä men det är ett kvar som ska komma. Spännande att se om mina leggings passar :*
Ska väl snart se på film. Vill hellre spela tvspel as usual :<
Köpte asgod olivolja igår, den kostade 113:- för en halvliter och jag hatar mig själv lite smått för att jag köpte den för nu kommer jag aldrig mer kunna äta vanlig igen. Äter rostat bröd med olivolja på till frukost varje dag, kom på det när jag var hos mamma och hon bara hade djurplågerismör (militant vegan <3). Hattar djurplågeri. Ska hatta av alla djurplågares hattar.
Nu blir det gammal röten b-film. Hejrå!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0