White Penis

Underground

Dagens skämselpropaganda (ja SKÄMSEL):
Jag började lyssna på DB för tre månader sedan HAHAHAHA </3
Innan vågade jag inte, kunde bli klassad som en tönt elelr ännu värre, trummisen var lärare på min gymnasieskola ._.

Det här är kanske samma som med JESUSRADION (dvs min kristna playlist. fråga inte.) att min hjärna har formaterats om, genom.... syntes..... och skit, och då börjar man tro på aliens och kanske fatta det här med DOMEDAGEN, den känns lockande, och att det inte finns en gud men dock gudarnas ambrosia ochjag har nästan slutat lova mig själv om det där med imorgon. Det sa jag förra veckan också. Det är ett jävla jobb att bli såhär som mig, man får hålla< på vettu. Men när man tänker att "nej det här var inte bra" DÅ SMÄLLER DET. "Hej jag heter Mickey och jag har tappat det".  Idag smällere extra mycket men i framtiden då jävlar. Jag oroar mig inte för brandrisken som jag alltid säger.
Tuggar. Det är en smak som stavas fördärv. Jag tycker så mycket om er, mina vänner, jag mår så dåligt när vi aldrig ses. Jag är glad över att ni finner lycka, kärlek, allt sånt jag aldrig kommer kunna få. Jag kanske inte säger det till er, är väl för stolt, men jag gör det nu. Innan min mänsklighet dör helt. Trodde aldrig att det skulle hända men jag ser det kvinnan i L.A som kallade mig för "hey yella!....what's up beautiful?" ser. Jag förstår henne. Jag önskar att jag fick bo med henne oi en gammal klädhög. I en tunnelbana, i en bunker i en tunnelbana om apokalypsen komnmer. Jag är faktiskt seriös nu, jag skämtar inte. Ok lite då. Men jag vill leva i mörker, bland gröna eldar, där man känenr doften av helvetet. Svavel och ammoniak tänker jag mig. Hahaha. Helvetet <3 Nej, jag är lycklig för er skull. Ni får jobb, partners, bostad och ni är nöjda och glada. Jag kan ju aldrig få det där, hoppas att ni förbarmar er, kanske delar med er när ni blir rika? :* Om jag inte lyckas skriva asbra blogg så jag får pengar härifrån eller rita fina teckningar och målar tavlor som kostar 10.000 kr? Ni kan ju köpa dem när ni blir rika fast de är fula :D
 
Till dig, fast du aldrig kommer se det, men det är till dig och jag saknar dig:
if I could change one thing in life
I'd make time for us
if I could change one thing
I'd make time for us
 
"fled1.jpg"

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0