White Penis

-----

Skitpengar. Skitfolk. Kommer ändå aldrig mer träffa dem. Är väl helt upp till mig vad jag har lust att göra eller inte (återkommande tema)
 
Ska försöka att ha roligare idag. Fast jag har nästan slut på puder, hatar att gå ut utan. Kan inte köpa nytt heller för jag har varken råd eller rätt butik i närheten. Får försöka göra något fint. Har verkligen tröttnat på sånt här. WANNA SHOW YOU THAT I LOVE YOU GIRL MORE THAN ANYTHING IN THE WHOLE WIDE WORLD. Inte ens en futtig jävla buss kan jag åka. Haha har jag inte råd med. Så jävla tråkigt. Känner mig helt normal och tråkig och jag får försöka hoppa upp och göra mig i ordning och dricka pissigt gammalt vin. Negativt.
 
Äh. Syns.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0