White Penis

Death is something real.

This is my hand. There are many like it but this one is mine.
(ohnoshedidn't/ohyesshedid)

Var på mässa och så, fick lite shitt av pappa då pengasituationen inte är löst än. Ska på mässa i maj också, då ska jag köpa massa shitt för massa pengar. Fick en vinyl med Joy Division och en fashionabel ring som är femtitusän storlekar för stor. Killen som hade den måste varit någon slags jätte, lite som min farfars far.
 
Mamma var här idag och bjöd på kaffe och kaka och städade bort det äckligaste spindelnätet någon någonsin sett. Fick 3 burkar mat av dum-m också, ena burken curry åt vi idag och den var god. Så maten är alltså inte dum. Nu håller jag på att försöka hitta en krona till cigg, tror ej att det finns. Fitta. Internet var borta i flera timmar idag, sen gick bakåtknappen på min telefon sönder så nu måste jag köpa ny imorgon. Om pengarna kommer då. Förhoppningsvis är tråkdagarna slut imorgon. HÅPASHÅPAS!
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0