White Penis

How do you think it feels when all you can say is if only?

Hade skrivtttt massor men internet stänge av sig D: Så det blir en sammanfattning av mina ovärda intressen istället för en hel föreläsning,.
 
 
Har spenderat två dygn ensam hemma och varit en salty jävla tråkkbbitch ("random citat från låt, typ "IT MAKES ME FEEL SO GOOOOO-HOOOOD" haha sitter och sjunger det där med enorm inlevelse <3). känns som jag har lyssnat mig  genom min bästa playlist flera gånger om men det kan inte stämma för den har 307 låtar i sig så det kan jag omöjligtvis ha gjort.. Fast den blir aldrig tjatig för det <3
Meningslös syssla nr. 1: fixa en bångstyrig laptop som helt plötsligt fick för sig att dölja och skrivskydda alla mappar. Passade på att fixa den ordentligt så nu kan man se vad man skriver överallt förutom i spotify där både bokstäver och addressfält fortfarand är svarta. Irriterande som fan! Kände mig kreativ och ritade om en ikon för att muntra upp stämningen lite:
 
Att jag inte tänkt på att windows har ikoner som föreställer flygplan tidigare haha <3 Förstorade upp den så ni ser lite bättre fast nu syns knappt texten (det står 9/11 med ett hjärta framför, fick inte plats med något bättre) Nu håller jag på med världens mest tidskrävande gif, har jobbat på den sen igår och vill verkligen hinna klart snabbt. Kan visa ett av 10 lager så fattar ni ved jag menar. Gör merparten av alla bakgrundfer/efftekter själv och det tar ett bra tag  hur snabbt man än jobbar. Sen ska jag nog äta något och gosa sönder J för det känns som om det behövs, det är rätt otillfredställande att prata med sig själv i längden. Säger mest mmmm, mm-hmmm och sjunger med i låtar så det blir tråkigt i längden ;)
 
Rätt fräsigt va? :3 Ska bli kul att se om jag kan få alla lager att gå ihop, men jag vågar inte hoppas på att den ska gå att posta på tumblr pga alla färger :<

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0