White Penis

Well come on and let it happen to you.

Trött på allt. Har ångest inför allt. Pengar. Allt. Så jävla tråkigt allt.
Har inget kul alls. Ensam hemma. Experimenterade med mat, tråkigt. Åt upp lite. Ska ju fan äta mindre skit, kommer på 5000 saker jag ogillar med mig själv. Don't reject me, don't forget me. Kollar telefonen en gång i minuten. Tråkigt att vänta. Enda som händer här är är att tiden går. Så jag går väl med på whatever, bara jag slipper ha tråkigt. Ska väl spela skyrim. Eller något annat. Först ligga och kippa efter luft. Kanske inte. Har fan ingen egen motivation längre. 14 dagar tills jag får cash. Kanske. Köp din själ här, it's as good ev'rytime. Behöver piggas upp. Har ingen alkohol hemma heller, inte ens en futtig äcklig jävla folköl. Absint har jag men nja. Fan börjar bli sådär less igen. Orkar inte ens färga håret. Eller så sover jag bara lite och fuck the rest tills J kommer hem igen.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0