White Penis

Come on do me in.

Lite Big Black piggar alltid upp. Tänk att jag kanske får se Seves nya band i sommar <3 "The only good police man is a dead one, the only good laws aren't enforced" och have u always hunted with yur hands, can u show me what you've got? if u catch it, can u kill it?

Brännmärken i händerna haha. Sånt här gör mig glad. Big Black gör mig glad. Nu ska jag dricka sprit eller nåt. Fast först stan. Got some seriös sparning upp ahead om vi ska resa och så. Sluta shoppa onödig skit. Köpa sånt som behövs.
 
 
 
I HATE WHAT YOU ARE

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0